Aviseringar
Rensa alla

Vilken sak är den mest överskattade?


God Konsument:

2. Ateism

Du är ju helt jävla korkad, utala dig inte om sånt som du inte har någon kunskap om.


   
SvaraCitera

Facebook.


   
SvaraCitera

Testosterone:

Du är ju helt jävla korkad, utala dig inte om sånt som du inte har någon kunskap om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Tycker alltid när man försöker övertyga andra om sina åsikter att de är mer eller mindre jobbigt. Tycker dock att Kristendomen faktiskt är mer påtagande i detta område.

Jo, men ateism verkar accepteras som någon självklarhet i samhället och är man inte ateist så är man idiot ungefär. Ateism ses som den självklara normen och som den absoluta sanningen. Visst, religiösa försöker också övertala andra att tro på det de själva tror på, men ateister idiotförklarar ju alla som inte tror som dem (inte alla ateister då, men många). Mitt intryck är att religiösa generellt sett behandlar oliktänkande med mer respekt än vad ateister gör.

notfallingapart:

Jo, är ju iof inte kapitalism som ides fel att vi har bankkrascher. Är ju mer banksystemet som är konstruerat så.

Finanshajar lånar ut pengar de egentligen inte har kontant i en lång kedja, sen helt plötsligt behöver den ena sina pengar och kräver in, då måste nästa kräva in sina för han har själv inte dem, etc. Sånt händer bara i ett system med privat ägande.

Testosterone:

Du är ju helt jävla korkad, utala dig inte om sånt som du inte har någon kunskap om.

[bigsmile]

fruitpunch:

Facebook.

Fan, visste att jag glömt något. [shake]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Fan, visste att jag glömt något. [shake]

[cute]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Resultat/Jag är rebell och vägrar lyda (Du röstade på detta alternativ)

[tired]


   
SvaraCitera

God Konsument:

3. Judar (Du röstade på detta alternativ)

Hur fan kan ni kalla er det utvalda folket?
Eran tro den bygger på illusion om den heliga rasen.

Vi kommer aldrig att erkänna er förbannad stat.
Vi kommer alltid att kämpa för ett fritt Palestina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

[tired]

[tired]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Ateism ses som den självklara normen och som den absoluta sanningen

Ateism betyder att man inte tror på gud. Det är allt.

God Konsument:

Finanshajar lånar ut pengar de egentligen inte har kontant i en lång kedja

Ja för att de skapar pengar utan att ha något värde bakom pengarna, måste man inte göra i en marknads ekonomi. Speciellt inte i den omfattning man gör idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vi kommer aldrig att erkänna er förbannad stat.
Vi kommer alltid att kämpa för ett fritt Palestina.

Big lova man, big lovin'. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Ateism betyder att man inte tror på gud. Det är allt.

Ja, och människor som inte tror på Gud verkar generellt anse att de som gör det är hjärntvättade idioter tycker jag det verkar som.

notfallingapart:

Ja för att de skapar pengar utan att ha något värde bakom pengarna, måste man inte göra i en marknads ekonomi. Speciellt inte i den omfattning man gör idag.

Värdepapper, obligationer, aktier, osv.

Fortfarande, det är ett problem som inte kan uppstå i ett samhälle utan äganderätt.


   
SvaraCitera

God Konsument:

3. Judar (Du röstade på detta alternativ)

BLIR BARA SÅ JÄVLA SUR!!!!1 Dom utsattes för utrotning och nu utrotar dom palestinierna i stället Image

God Konsument:

1. Barack Obama

Nä, tror inte det kommer inträffa någon större change på grund av usa nu har en black president.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Big lova man, big lovin'. [love]

[love]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Ja, och människor som inte tror på Gud verkar generellt anse att de som gör det är hjärntvättade idioter tycker jag det verkar som.

Jo den gud som Abramitska religionerna tror på ja. Har jag förståelse för.

God Konsument:

Värdepapper, obligationer, aktier, osv.

Är ju inte därför vi har denna krash men. Obligationer och aktier har ett värde bakom sig. Iaf relativt stort belopp täckt. De måste inte pengar ha. Eller snarare de har inte pengarna i usa.

God Konsument:

Fortfarande, det är ett problem som inte kan uppstå i ett samhälle utan äganderätt.

Fast där har man andra problem.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Hur fan kan ni kalla er det utvalda folket?
Eran tro den bygger på illusion om den heliga rasen.

Vi kommer aldrig att erkänna er förbannad stat.
Vi kommer alltid att kämpa för ett fritt Palestina.

Epic word på den [love]


   
SvaraCitera