Aviseringar
Rensa alla

Vilken serie är bäst av dessa?


Ämnesstartare

idek, har tråkigt


   
Citera

noshitsherlock: Game Of Thrones


   
SvaraCitera

Jag har inte sett någon av dessa serier.


   
SvaraCitera

Förlåt men alla är helt tråkiga, intressanta och detaljerade

Kolla på Spartacus och The Musketeers istället =)


   
SvaraCitera

Haha trodde detta var en tråd gjord av smilen. Mycket glad


   
SvaraCitera

noshitsherlock: Breaking Bad 

noshitsherlock: True Detective


   
SvaraCitera

Breaking Bad


   
SvaraCitera

True detective om man bortser från slutet:p. Annars breaking bad/orange is the new black.


   
SvaraCitera

Fkpaw: True detective om man bortser från slutet:p 

Du är nog den första personen jag hört säga/sett skriva det, utöver mig själv. Fanns ingen mystik eller spänning kvar i slutet öht.


   
SvaraCitera

Proteus:

Du är nog den första personen jag hört säga/sett skriva det, utöver mig själv. Fanns ingen mystik eller spänning kvar i slutet öht.

ja serien var sjukt bra, men att dem hitta han boven random typ, var väldigt konstigt. Jätte snabb upplösning. Man blev rätt lämnad med ett litet jahopp??? men samtidigt så var resten så jävla bra.


   
SvaraCitera

Men true detective kanske har en tanke med att säsong 2 ska ha att göra med det på något sätt? men tror dem sagt att dem ska handla om skilda saker mellan säsongerna. Så..jag vet inte :/


   
SvaraCitera

Fkpaw: ja serien var sjukt bra, men att dem hitta han boven random typ, var väldigt konstigt. Jätte snabb upplösning. Man blev rätt lämnad med ett litet jahopp??? men samtidigt så var resten så jävla bra. 

Precis. 🙁 Synd på en i övrigt så bra serie.

Andra säsongen har ingenting med den första att göra, vad jag vet. Helt nytt koncept, nya karaktärer och nya skådespelare. Försökte se lite av första avsnittet men stängde av efter 10-15 minuter.


   
SvaraCitera

noshitsherlock: Breaking Bad

duh.


   
SvaraCitera

Proteus:

Precis. 🙁 Synd på en i övrigt så bra serie.

Andra säsongen har ingenting med den första att göra, vad jag vet. Helt nytt koncept, nya karaktärer och nya skådespelare. Försökte se lite av första avsnittet men stängde av efter 10-15 minuter.

oj det lät inte bra :/ jag har väntat till hela säsongen är ute o tänkte kolla allt. men det var ju inget bra betyg. 

jag älskar woody harrelson oxå, så utan han blir det jobbigt:(


   
SvaraCitera

married with children


   
SvaraCitera