Aviseringar
Rensa alla

Vilken serie är bäst av dessa?


noshitsherlock: Ullared

for sure bland dem du nämnde


   
SvaraCitera

orange och ullared vet ing1 om resten


   
SvaraCitera
mynona

noshitsherlock: Sherlock

säger instinktivt sherlock men gillar ju game of thrones lika mycket väl. 

har bara sett dom två samt enstaka avsnitt av supernatural


   
SvaraCitera

Finns bara en självklar 1a naturligtvis. Något annat finns ju inte på kartan. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

..tror inte att jag behöver skriva ut vad jag röstat


   
SvaraCitera

Har hört talas lite om de andra serierna. Men dom jag har tittat på är Supernatural och Game of Thrones.

Jag är absolut ingen serietittare (hihi)... (ingen förstår skojet). Så jag har bara sett snuttvis utav dessa två:

Game of Thrones verkade lagom tråkig och inte min stil alls (ensam emot världen? Förvirrad).

Supernatural, hmm. Det är en serie som är ganska förutsägande, eller, inte hela säsongen, det kan ske mycket oförväntat delen efter, men i var del för sig så efter ett litet tag så ser man ungefär hur det kommer sluta. Gillar inte det...
       Däremot så har den en ganska bra spänning och mysterier vilket jag gillar. Gillar nog alla huvudkaraktärer och skådisar faktiskt. Man får många minnen när man tänker tillbaka på allt som hänt...
        Faktiskt så är serien någorlunda bra för att vara en serier anser jag. Dom lyckas få till något nytt i varje del, äventyrligt. Glad Ett plus att det är i Kanada.


   
SvaraCitera

Band of brothers


   
SvaraCitera
duden

Jag har inte sett någon av dem så jag vet inte Rullar ögonen


   
SvaraCitera
zIGGE

Saken är att supernatural kan ha helt värdelösa B-avsnitt men det är ändå bra. Därför är den awesome


   
SvaraCitera

noshitsherlock: Sherlock

typ den enda jag sett mer än en säsong ett par avsnitt


   
SvaraCitera