Aviseringar
Rensa alla

vilken skolavslutningsklänning ?


Ämnesstartare

Cobrastyle:

Alla såg ut som billiga skräp

kom med eget förslag på någon snygg då ? :/


   
SvaraCitera
kachin

endagitaget:

?

Tycker 2, 3 eller 4, vitt är så tråkigt 🙂 så många som har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

endagitaget:

varför inte ? 🙂

Ful därg, fult möster, ful passform. Inte snygg helt enkelt. 4an är väldigt fin, men kanske lite tråkigt med grått. Tycker du ska ta 2an.


   
SvaraCitera

2:an eller 4:an. Men det lutar nog mer åt 4:an.[wink]


   
SvaraCitera

endagitaget:

nr.1:


   
SvaraCitera

endagitaget:

vad är det som ser så slampigt ut med den ? jo, jag tycker med trean är väldigt söt. fyran var väldigt kort, vilket kanske gör att jag inte känner mig så bekväm i den då jag måste visa så mycket ben, men den är väldigt söt ändå. ;] kan inte bestämma mig.

Inte slampig direkt, men väldigt.. konstig. Den ser ut som en negligé, du vet? Speciellt när det är spets och en ful rosett längst upp, haha. Den var faktiskt också väldigt kort. Den känns för "pretty", inget speciellt med den alls.
Är du inte bekväm i fyran så tycker jag iaf du ska välja trean 🙂 Iofs, någon kanske invänder och säger att den också påminner om negligé, men den var iaf finare. Jag hade iaf röstat på fyran, även om den var lite för kort ;>

Varför gör du inte en poll, eller omröstning som det kanske heter när man skapar tråd..

Tickstart:

Vet inte vad jag ska säga [blush]

🙂


   
SvaraCitera

ohYEA_:

🙂

ÄR INTE TÖNTIG, LÄGG NER! Vill inte avslöja mina coola tankar bara [cute][blush]


   
SvaraCitera

2an *expertutlåtande*


   
SvaraCitera

Nummer 2!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂


   
SvaraCitera

nr 3[rolleyes]


   
SvaraCitera

endagitaget:

nr.3: asos, 550
+ väldigt söt, fin rosett
- ser konstig ut nertill, kanske ser lite barnslig ut.

helt klart. var inte alls ful nertill. de 2 första ser dockiga och billiga ut. sedan gillar jag inte riktigt passformen på 4:an, fast den är ändå rätt fin. men lite väl mkt detaljer. 3:an skulle jag helt klart tagit, snyggast. och btw, asos är [love]

Angelica Capitao:

Nr 1 och 2 är finast.

fulast*


   
SvaraCitera

Trean eller fyran, de två första såg lite cheap ut:/ Den första såg ut att ha lite konstig form. Färgen på den andra var inte så tilltalande och ser ut att vara något konstigt material.

Fyran är bäst tycker jag, ser litre "vuxnare" ut än de andra...

Men det är jäkligt svårt att säga när man bara har sett dem på bild och när det inte ens är du som har de på dig.

Lycka till


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera