Aviseringar
Rensa alla

Vilken superkraft vill ni ha?


BlueViews:

Kinas regering?! Näj USA fof 1:à och det e dem man ska manipulera

USA är bara kinas plånbok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

USA är bara kinas plånbok.

Kina är bara USAs arbetsslav


   
SvaraCitera
Paseo

jag skulle vilja ha en fjärrkontroll som jag kan använda för att fixa olika saker jag vill ha eller få veta olika saker jag vill veta.


   
SvaraCitera

BlueViews: Kina är bara USAs arbetsslav

Synd bara att dom äger större delen av USA.


   
SvaraCitera

jag vill kunna bli osynlig. jag gillar skvaller. 


   
SvaraCitera

Den är lätt!! osynlig! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Synd bara att dom äger större delen av USA.

Synd att endast 0,5 %


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews:

Synd att endast 0,5 %

Av jordens befolkning vet om det....och 0,0% e kineser utav dem.


   
SvaraCitera

läsa tankar eller vara osynlig
Skulle vara kul att få det man vill, jämt... Men skulle nog bli tråkigt efter ett tag.
Skulle inte vara dåligt om man kunde ha en superkraft som gjorde att alla tyckte om en, oavsett vad man gjorde... Fast det verkar gå utan superkrafter, har dock inte listat ut hur men snart så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
läsa tankar eller vara osynlig
Skulle vara kul att få det man vill, jämt... Men skulle nog bli tråkigt efter ett tag.
Skulle inte vara dåligt om man kunde ha en superkraft som gjorde att alla tyckte om en, oavsett vad man gjorde... Fast det verkar gå utan superkrafter, har dock inte listat ut hur men snart så

Syftar du till um? 


   
SvaraCitera

BlueViews: Syftar du till um?

Nja, livet i allmänhet haha.. Så ja, fast indirekt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Nja, livet i allmänhet haha.. Så ja, fast indirekt 🙂

Förstod det... Kan ta ett tag innan man blir accepterad och en i gänget. Varit medlem i en vecka och e fof lammkött enligt många:O 


   
SvaraCitera

BlueViews: Kan ta ett tag innan man blir accepterad och en i gänget.

Vilket gäng? Bara att gå vidare till ett annat om man inte passar in i de man spanat in 😉 men tror att man kan bli "medlem" bara man vill.. Är dock inte så villig att hänga med idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vilket gäng? Bara att gå vidare till ett annat om man inte passar in i de man spanat in 😉 men tror att man kan bli "medlem" bara man vill.. Är dock inte så villig att hänga med idioter.

Oldiejävlarna på um, de som har mest respekt. Vilka e idioterna? 


   
SvaraCitera

BlueViews: Oldiejävlarna på um, de som har mest respekt. Vilka e idioterna?

Aha haha men jag strävar inte efter att bli ngn i ngt gäng på um, så syftade mer på det verkliga livet
Folk som gjort ngt jag inte tolererat och som jag aldrig skulle göra utan att ursäkta mig i efterhand - finns dock alldeles för många undantag.. Har lätt för att förlåta, liksom att jag har lätt för att kalla ngn idiot 


   
SvaraCitera