Aviseringar
Rensa alla

vilken tårta är godast?


Ämnesstartare

vilken är godast av följande eller tycker du någonn annan egen är godare


   
Citera
Ämnesstartare

gräddtårta ftw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: prinsesstårta

blåbär mmmmmmmm
bl-b-r-prinsess.JPG

Alt. Schwarzwald

538_0e3446e593ef8f304f41c9f146b1fd20.jpg


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hjärtlös: chokladtårta

Jobbar extra på kondis och får blir förbannad på alla tråkmånsar som köper Opera/prinsesstårta när det finns massa andra roliga tårtor, typ päron, choklad, hallon, björnbär osv. "Äh, jag tar en sån där vanlig, en grön!" MINA ÖRON OCH TÅRTÄLSKANDE MAGE BLÖDER! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: budapesttårta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P1011249.JPG

mmmm marängtårta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Choklaaad, nam nam nam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Alt. Schwarzwald

koalan: mmmm marängtårta

dom glömde jag! 🙁

Bell:

Jobbar extra på kondis och får blir förbannad på alla tråkmånsar som köper Opera/prinsesstårta när det finns massa andra roliga tårtor, typ päron, choklad, hallon, björnbär osv. "Äh, jag tar en sån där vanlig, en grön!" MINA ÖRON OCH TÅRTÄLSKANDE MAGE BLÖDER! Gråter

uuuh du borde bara ge dom ngn annan om de inte kan välja :;(


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hjärtlös: uuuh du borde bara ge dom ngn annan om de inte kan välja :;(

Ja, försöker liksom sälja in de andra tårtorna; "Ja, vi har ju den här fina blåbärstårtan med blåbärsmousse, vaniljpannacotta, en havrebotten med vit choklad. Uppepå har du blåbärsspegel, italiensk maräng och en blåbärsmacarone! Glad" Kunden: "ööööhh, jaja, äh, jag tar en vanlig grön!" Man ba; "Eh, hörde du vad jag sa??"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: chokladtårta3

:3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Ja, försöker liksom sälja in de andra tårtorna; "Ja, vi har ju den här fina blåbärstårtan med blåbärsmousse, vaniljpannacotta, en havrebotten med vit choklad. Uppepå har du blåbärsspegel, italiensk maräng och en blåbärsmacarone! Glad" Kunden: "ööööhh, jaja, äh, jag tar en vanlig grön!" Man ba; "Eh, hörde du vad jag sa??"

vill ha blåbärsmousse med havrebotten och maräng och macarone och choklad på :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimmie åkessons fejs


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hjärtlös:

vill ha blåbärsmousse med havrebotten och maräng och macarone och choklad på :'(

Mmm, gott! Får du ån tårta i helgen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Mmm, gott! Får du ån tårta i helgen?

nej :/ inte vad jag vet nu åtminstone.. kanske borde försöka köpa en till pappa och sen äta av den


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Hjärtlös:

nej :/ inte vad jag vet nu åtminstone.. kanske borde försöka köpa en till pappa och sen äta av den

Bra idé! Då får du både äta tårta och vara en god dotter!


   
SvaraCitera