Aviseringar
Rensa alla

vilken umare borde vara huvudperson i en film


Ämnesstartare

ni har inget o säga om det här alltså, ingen som vill be om ursäkt eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura skulle kunna ha en roll i Bad Boys 3 eller varför inte Snuten i Hollywood: Återkomsten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
Han är jagad...

Han är förtryckt...

Han hittar inte kärleken...

Han kommer inte in på den skola han söker in på...

Tills en dag...då han hittar ett forum att skriva av sig på...och ingenting blir sig likt.

Baserat på en sann historia. Se Anura i huvudrollen som Anura i...

The Journey of Anura

Biopremiär 28/8-2022

Alla talar svenska

bra storyline


   
SvaraCitera
mynona

Är det inte enklare om du bara bestämmer vilket resultat du vill ha om du nu inte är villig att rätta dig efter demokratiskt beslut

så får man se någon form av resultat och slutpoäng. är nöjd med mitt andra svar

får man se regissering och rollförteckning över filmen med huvudpersonen i. Anura möter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 years an Anura


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpudka i en independentfilm med indie som soundtrack 

hon är intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Är det inte enklare om du bara bestämmer vilket resultat du vill ha om du nu inte är villig att rätta dig efter demokratiskt beslut

så får man se någon form av resultat och slutpoäng. är nöjd med mitt andra svar

får man se regissering och rollförteckning över filmen med huvudpersonen i. Anura möter 

om en kille vinner så är det självklart att andra och tredjeplats skall tilldelas tjejer och vice versa. det kön som vinner måste också vara förloraren, etc.


   
SvaraCitera
mynona

mpt:hv:

om en kille vinner så är det självklart att andra och tredjeplats skall tilldelas tjejer och vice versa. det kön som vinner måste också vara förloraren, etc.

vad komplicerat. jag vill se en rollförteckning nu. vore förresten roligt med en rollförteckning där man fick dela ut olika roller till ett visst antal personer. vill 


   
SvaraCitera