Aviseringar
Rensa alla

Vilken våg ska man lita på?


patricia123:

men skulle kännas bättre om jag vägde 41, har inte gjort det på ett tag

Okej, det låter svindlande lite - men för all del: det är din kropp och vad du gör med den är i slutändan ditt beslut!!!

patricia123:

gud

Blanda inte in sagofigurer i det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Okej, det låter svindlande lite - men för all del: det är din kropp och vad du gör med den är i slutändan ditt beslut!!!Blanda inte in sagofigurer i det här.

Haha ja precis 🙂 thehe .


   
SvaraCitera

Ingen av dem visar rätt.


   
SvaraCitera

min våg säger att du väger 45 [party] tjockis.


   
SvaraCitera
Paseo

vet du asså jag vägde 42 i december, mådde enbart dåligt av det. har gått upp 10 kg nu och har myyyyyyycket snyggare kropp och har mycket mer energi och bättre självkänsla.

jag är så van vid att ligga på 42 för gjorde det i ett par år så för mig var det normalt. därför kändes runt 50 som JEEEEEEEEEEZ amalia. Men faktum är att det snarare är 42 som är JEEEEEEEZ amalia. Jag är fortfarande smal men snygg o inte benig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

min våg säger att du väger 45 tjockis.

hihi okej, kul att jag har vägt mig på den också :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ingen av dem visar rätt.

nähä? vad fan ska man tro då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

vet du asså jag vägde 42 i december, mådde enbart dåligt av det. har gått upp 10 kg nu och har myyyyyyycket snyggare kropp och har mycket mer energi och bättre självkänsla. jag är så van vid att ligga på 42 för gjorde det i ett par år så för mig var det normalt. därför kändes runt 50 som JEEEEEEEEEEZ amalia. Men faktum är att det snarare är 42 som är JEEEEEEEZ amalia. Jag är fortfarande smal men snygg o inte benig.

Asså, jag kan typ inte gå upp i vikt. har stått stilla i vikt sen förra året, tom. gått ner lite. Har alltid vägt lite för mycket för min längd ( enligt mig ) men det jämnade ut sig förra året, men fick ångest för min vikt då och känner mig mycket bättre såhär 🙂 och problemet är att jag inte ser mig själv som benig. tycker jag är allt annat än det.


   
SvaraCitera

patricia123:

nähä? vad fan ska man tro då?

Sådana där vågar är mest bra för jämförelse. Om du använder samma våg så vet du om du går upp eller ner ett kilo.
Noggrannhet på sådana där vågar är ganska värdelöst eftersom du väger så olika varje gång. Drick en liter vatten så väger du ett kilo mer...

Så - använd för jämförelse, inte som ett exakt mått på vad du väger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sådana där vågar är mest bra för jämförelse. Om du använder samma våg så vet du om du går upp eller ner ett kilo.Noggrannhet på sådana där vågar är ganska värdelöst eftersom du väger så olika varje gång. Drick en liter vatten så väger du ett kilo mer... Så - använd för jämförelse, inte som ett exakt mått på vad du väger.

hmm.. okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sådana där vågar är mest bra för jämförelse. Om du använder samma våg så vet du om du går upp eller ner ett kilo.Noggrannhet på sådana där vågar är ganska värdelöst eftersom du väger så olika varje gång. Drick en liter vatten så väger du ett kilo mer... Så - använd för jämförelse, inte som ett exakt mått på vad du väger.

hmm.. okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sådana där vågar är mest bra för jämförelse. Om du använder samma våg så vet du om du går upp eller ner ett kilo.Noggrannhet på sådana där vågar är ganska värdelöst eftersom du väger så olika varje gång. Drick en liter vatten så väger du ett kilo mer... Så - använd för jämförelse, inte som ett exakt mått på vad du väger.

hmm.. okej [smile]


   
SvaraCitera
Paseo

patricia123:

Asså, jag kan typ inte gå upp i vikt. har stått stilla i vikt sen förra året, tom. gått ner lite.

Jag kunde inte heller men gick till en viktkärring som hjälpte mig. Det är ju liksom pga att man inte kan gå upp som man stannar på 40 från början va [rolleyes]
Men jag kan med all säkerhet säga att du bör väga åtminstone runt 48-52.
Sen har vi olika kroppar, jag tex har väldans liten benstomme så min viktkärring säger att om jag går upp till 55 skulle jag se mullig ut. Men 40 är aldrig bra om man är äldre än typ 12.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jag kunde inte heller men gick till en viktkärring som hjälpte mig. Det är ju liksom pga att man inte kan gå upp som man stannar på 40 från början va Men jag kan med all säkerhet säga att du bör väga åtminstone runt 48-52.Sen har vi olika kroppar, jag tex har väldans liten benstomme så min viktkärring säger att om jag går upp till 55 skulle jag se mullig ut. Men 40 är aldrig bra om man är äldre än typ 12.

Asså det är ju så att jag är ganska kort också. Är typ 157 lång eller något sådant. Men jag vill ha denhär vikten 🙂


   
SvaraCitera

patricia123:

Asså, jag kan typ inte gå upp i vikt. har stått stilla i vikt sen förra året, tom. gått ner lite. Har alltid vägt lite för mycket för min längd ( enligt mig ) men det jämnade ut sig förra året, men fick ångest för min vikt då och känner mig mycket bättre såhär 🙂 och problemet är att jag inte ser mig själv som benig. tycker jag är allt annat än det.

Hur lång är du, 130?


   
SvaraCitera