Aviseringar
Rensa alla

Vilken var förra veckans toppnyhet? (vecka 7)


time: Blondinbellas åsikter

Men ändå inte, en moderat var moderat, jävla shocker


   
SvaraCitera

totalt ointressant information gruppen stängdes ner =/


   
SvaraCitera

Black-Power:
totalt ointressant information gruppen stängdes ner =/

bra! den var vidrig. folk betedde sig så jävla illa mot andra i den. småtjejer lade upp utvikningsbilder och fick en massa misogyna smädelser på sig av både killar och tjejer. usch.


   
SvaraCitera

Veckans tråd, för att jag verkligen förstår mannens besvikelse gällande minskade av konfekt-produkter.


   
SvaraCitera

isola:

bra! den var vidrig. folk betedde sig så jävla illa mot andra i den. småtjejer lade upp utvikningsbilder och fick en massa misogyna smädelser på sig av både killar och tjejer. usch.

395473_10150469449202234_119899970_naaaa


   
SvaraCitera

Ser inga nyheter värda namnet bland alternativen


   
SvaraCitera

time: Blondinbellas åsikter

the anger riiiiisssse Arg


   
SvaraCitera

isola:

ingen nyhet iof men man blir ju så jfidogjduopgjsrue

ja!!!! Arg


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Blondinbellas senaste utspel. Blir så trött. Orkar inte diskutera det mer. Hon är dock strategisk som lägger ett sådant inlägg mellan två inlägg som handlar om hennes sköhetsmärke LCC… bra med trafik osv. Dumt att en går på det.


   
SvaraCitera

Bell: Dumt att en går på det.

*skyldig* fast märkte faktiskt inte de andra inläggen...


   
SvaraCitera

time: Ellen Page kom ut som lesbisk


   
SvaraCitera

Alex du kan bättre.


   
SvaraCitera

Zerafina:

nej det ska jag testa. då får du köra ironpants, där har jag 27 😉

Will do 🙂 


   
SvaraCitera

Bell:
Blondinbellas senaste utspel. Blir så trött. Orkar inte diskutera det mer. Hon är dock strategisk som lägger ett sådant inlägg mellan två inlägg som handlar om hennes sköhetsmärke LCC… bra med trafik osv. Dumt att en går på det.

det verkar som ett spontant inlägg som egentligen hade taktiska skäl. ett dåligt drag oavsett. jag undrar om hon inte en dag i medelåldern kommer att finna sig i en situation där hon blir förtryckt och kommer att tänka på sitt inlägg om feminism.


   
SvaraCitera

bra satsning time!


   
SvaraCitera