Aviseringar
Rensa alla

vilket abbonemang ska jag skaffa?


Ämnesstartare

Hej, jag har just nu Tele2 comviq kontantkort, i min telefon, och då ingår det gratis sms till alla comviq mobil, och just nu 1 kr surf per dag. [bigsmile] men detta upphör efter månadens slut..

Sen kostar det 8 kr /dag att vara inne på internet, och min mobil är ganska värdelös utan internet ( SE X10 ) så därför är internet ett måste.. men grejen är att.. det blir dyrt för mig nu när september anländer.. för då kostar det 8 kr per dag..
d.v.s 57 kr per vecka.. för endast internet

så jag undrar om ni har något tips på något abbonemang som ger surf till ett bra pris och sms:ande till ett bra pris? [surprised]

Spelar inte så stor roll om det är Comviq,halebop,telenor, 3 lr telia [crazy]


   
Citera

Skaffa billigt och bra comviq abonnemang, ex tele2 student (3000 gratis sms till alla operatörer per månad) sen väljer du surf som tilläggstjänst:

Small - 29 kr/mån
200 MB/mån med hastigheter upp till 2 Mbit/s, (data över 200Mb, 1:69/MB, hastigheten oförändrad).
För dig som surfar lite lagom, kollar Facebook och läser nyheterna.

Medium - 69 kr/mån
Fri surf med hastigheter upp till 6 Mbit/s (efter 1 GB/mån begränsas hastigheten till 64 Kbit/s).
För dig som surfar lite mer, mejlar, streamar video och musik.

Large -129 kr/mån
Fri surf med hastigheter upp till 10 Mbit/s (efter 5 GB/mån begränsas hastigheten till 64 Kbit/s).
För storsurfaren som alltid vill vara uppkopplad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fittflickan:

Skaffa billigt och bra comviq abonnemang, ex tele2 student (3000 gratis sms till alla operatörer per månad) sen väljer du surf som tilläggstjänst:

ahhfan det där låter skitbra ju! ska jag nog ta och satsa på [bigsmile]


   
SvaraCitera

telia max 25 surf extra. 1gb surf i månaden, ringer gratis till alla telia mobiler samt 5000 gratis sms/mån
edit just nu 29 kr/mån året ut sedan 98 tror jag det var


   
SvaraCitera