Aviseringar
Rensa alla

Vilket är det konstigaste sms du skickat/fått?


Ämnesstartare

T ex när människor är aspackade kan rätt intressanta meddelanden skapas. Så vilket är det konstigaste meddelande du producerat/fått?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

skapade denna tråd pga: lyckades slå typ alla mina rekord med att svara gugge som frågade mig om jag var vaken, med: "mmm, men det blir inga fler inlägg nu :$"

var inte ens full, bara nyvaken och febrig[sad]
tyckte att det lät logiskt först, sen tänkte jag "vad fan menar jag" och sen tänkte jag "hmm, även om inte jag förstår förstår han säkert"[sad]


   
SvaraCitera

Minns inte, men min morfar fick nyligen ett konstigt sms. Det stod att dem skulle på tivoli, bowla och att någon skulle ha mig sig patroner. Några var dessutom borta och sen önskade han lycka till och gott nytt år.


   
SvaraCitera

Denna är kanske inte så konstig men det är den enda jag kommer ihåg just nu. Smsade med en pojke inatt och han frågade: Vad gör du? Jag svarade: Nej kan inte sova :/ Jag läste fel och trodde han skrev: Sover du?[blush]


   
SvaraCitera

"Polusem säger kom ut"
"Seriös ut polyfon polisererten"
"Såvälsbälk porslin gav mif pistols, ich mat"

"Jagbilen Blev brukasåyui Urtkadktas av vakten lol vad är. kåickasn"

Är nog de konstigaste jag skickat på fyllan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

brukasåyui Urtkadktas

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns att jag en gång på fyllan skrev "jag vill bara ligga med dig" (troligtvis inte så rättstavat) till en människa. det är nog också bland det värsta jag skrivit


   
SvaraCitera

Slumpartad:

"Polusem säger kom ut"
"Seriös ut polyfon polisererten"
"Såvälsbälk porslin gav mif pistols, ich mat"

hahaah


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

"mmm, men det blir inga fler inlägg nu :$"

Skulle tolkat detta som att du var döende. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Skulle tolkat detta som att du var döende.

haha, var kanske det jag menade..? eller så hade jag precis drömt ngt konstigt[blush]


   
SvaraCitera

Brukade alltid få massa konstiga sms av något sällskap, där de samlades varannan helg och hittade på aktiviteter. Varenda jävla gång. Den som skickade, skickade antagligen till fel person. Funderade några gånger att dra dit bara för att kolla läget.[cool]


   
SvaraCitera

jag skickade: jag vet mycket om fittor. Till en hona.

Brukar skriva konstiga sms, men minns ej vad jag skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Brukade alltid få massa konstiga sms av något sällskap, där de samlades varannan helg och hittade på aktiviteter. Varenda jävla gång. Den som skickade, skickade antagligen till fel person.

ofta du va dryg och inte svarade[bigsmile]

passaro:

Funderade några gånger att dra dit bara för att kolla läget.

du borde gjort!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

jag skickade: jag vet mycket om fittor. Till en hona.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ofta du va dryg och inte svarade

Varför skulle jag göra det?[bigsmile]


   
SvaraCitera