Aviseringar
Rensa alla

Vilket är viktigast?


Ämnesstartare

Hej på er! Vet att de är svårt stt välja men gör de iallafall haha, vad är viktigast gällande utseende av dessa exempel


   
Citera

Vikten. Dock inte som siffra.
Men jag föredrar smala i sammanhanget om vilka jag tänder på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håret antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hår1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vikten. De andra spelar inte så stor roll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan man välja nåt annat än ögon av det där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: hur kan man välja nåt annat än ögon av det där?

Ögon är bara skrämmande, livlösa tittbollar som på något obegripligt vis kan betrakta världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

Ögon är bara skrämmande, livlösa tittbollar som på något obegripligt vis kan betrakta världen

ja men det säger nåt om personen, inte nödvändigtvis själva tittbollen utan vecket där den sitter och vinklarna runt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att den har alla kroppsdelar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vikten är nog viktigast. Behöver ju inte vara pinsmal men inte överviktig. Och med överviktig menar jag riktigt j#vla överviktig


   
SvaraCitera
mynona

ögonen är såpass självklart banalt att jag inte väljer det alternativet (fast det stämmer), så jag säger håret: frisyren gör enormt mycket för utseendet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikten. dels av ytliga skäl, men även hälsomässiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Densomintefattar: Vikten

vikten, eftersom den påverkar helhetsintrycket och funktionen mer än något annat. långt hår eller blå ögon eller hundraåttiåtta centimeter i kroppslängd säger mig inte heller någonting om personens intressen och vanor på annat sätt. känner dock igen en annan matlagnings- och träningsnörd på milsvida avstånd bara genom att betrakta dess kroppssammansättning.


   
SvaraCitera
Draug

Densomintefattar: ögonen

Själens spegel.


   
SvaraCitera
Semlan

Varför är du så beroende av att veta vad folk tycker om utseenden?


   
SvaraCitera