Aviseringar
Rensa alla

Vilket band är bäst??


Ämnesstartare

Metallica är ganska ok. 


   
SvaraCitera

politisk realist:
Metallica är ganska ok. 

Ganska var rätt ord Tumme upp (hört nån låt av de..? Minns bara störig bakgrundsmusik som arcitect monkeys) i det fallet är det mer intressant och läsa lyricsen.


   
SvaraCitera

Faith No More är en av mina favoriter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana04:
Det du inte fattar är att jag har hoppat över åttan, nian och etta så jag går i tvåan trots att jag är yngre än dig
 Cool 

Yeah, right... det låter ju trovärdigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaa du, du behöver inte tro mig men japp så är det ju Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana04:
Aaa du, du behöver inte tro mig men japp så är det ju Mycket glad

Varför fick du isåfall hoppa 3 klasser? Har väldigt svårt att tro att du är så bra på allting!


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Varför fick du isåfall hoppa 3 klasser? Har väldigt svårt att tro att du är så bra på allting!

Jag fattade aldrig varför matte genierna ville frivilligt göra gamla nationella prov och klarade de utan problem. Sedan pluggade en del aldrig utan de bara kunde. Så med det säger jag: 1+1 = gwiyomi för och återgå till ämnet av bästa musikval Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Ebba Grön/Imperiet

Ja detta är en trevlig syn minsann


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mellan alternativen som redan står så är det Arctic Monkeys som är bäst. Tvåa är nog Linkin Park


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tomatmacka: Ja detta är en trevlig syn minsann

Tumme upp Inget jag lyssnar på ofta dock. Men är ändå trevligt att lyssna på. Även fast det kanske inte riktigt är min smak av genre och text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Varför fick du isåfall hoppa 3 klasser? Har väldigt svårt att tro att du är så bra på allting!

För att jag kunde allt redan, mina föräldrar undervisade mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Tumme upp Inget jag lyssnar på ofta dock. Men är ändå trevligt att lyssna på. Även fast det kanske inte riktigt är min smak av genre och text

Oh well. Ändå trevlig att läsa. Har svårt att släppa vissa av deras låtar. Flyter på så jävla bra bara ibland. Brukar inte gilla svenska band så värst mycket helt generellt men detta är något väldigt unikt.

På tal om text: lyssnade på Imperiet - Vad Pojkar Vill Ha häromdagen (bra låt btw) och lyssnade tydligt på texten för första gången. Inte riktigt vad jag förväntade mig,  hahah. Fick en rejäl överraskning och skrattade högt för mig själv. Läs själv så förstår du vad jag menar.


   
SvaraCitera
Haien

time:

(även om ingen av banden i pollen var indierock förutom typ Pixies, såg jag nu, men tittade bara på taggen) 

Arctic Monkeys och The Strokes är väl i alla fall delvis indierockband?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tomatmacka: På tal om text: lyssnade på Imperiet - Vad Pojkar Vill Ha häromdagen (bra låt btw) och lyssnade tydligt på texten för första gången. Inte riktigt vad jag förväntade mig, hahah. Fick en rejäl överraskning och skrattade högt för mig själv. Läs själv så förstår du vad jag menar.

Ja texten är ganska så skön Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Arctic Monkeys och The Strokes är väl i alla fall delvis indierockband?

Eller hur, definitivt The Strokes iaf!


   
SvaraCitera