Aviseringar
Rensa alla

Vilket betyg ger du Moderaternas vallåt?


Ämnesstartare


Rösta även på Sverigedemokraternas och Centerpartiets vallåtar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

André Vifot Haas: 1

värdelöst, både musik och sång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir provocerad av att de kallar sig arbetarparti. Dock har väl alla som röstar på dem ett bra arbete så det är väl sant på det sättet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla låtar låter ju typ likadant.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om den är bättre än SDs tack vare lite umpf så låter den fortfarande ganska... klen och mesig... 3.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sämst av alla hittills tycker jag. Som en hemsk house/schlager låt med långrandigtbeat och enformig text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag noterar att alla med "vallåtar" är sämst som partier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Blir provocerad av att de kallar sig arbetarparti. Dock har väl alla som röstar på dem ett bra arbete så det är väl sant på det sättet. 

Hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller mig principiellt borta från trådar som handlar om nöje och annat trams, men gör här ett undantag då det ändå rör sig om partiers låtar.

Katastrofal. 1+. Vad tänkte man med? Låter som något man hörde i lilla melodifestivalen när man var liten. 

Ska däremot pusha för deras förra vallåt från 2010, faktiskt en klar 5a, skön enkel melodi, ett solklart budskap som kan kopplas till deras politik:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha... Omg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Haha... Omg. 

Men erkänn nu Zymba, om den här hade spelats på klubb hade du shejkat loss latinan som du är (även om det är house) Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Håller mig principiellt borta från trådar som handlar om nöje och annat trams, men gör här ett undantag då det ändå rör sig om partiers låtar.

Katastrofal. 1+. Vad tänkte man med? Låter som något man hörde i lilla melodifestivalen när man var liten. 

Ska däremot pusha för deras förra vallåt från 2010, faktiskt en klar 5a, skön enkel melodi, ett solklart budskap som kan kopplas till deras politik:

hur är den en 5a? rätt störande högst en 2-3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

hur är den en 5a? rätt störande högst en 2-3

Den är skön. Svängig melodi. Den liberala tanken är dessutom tydlig igenom hela låten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1/5


   
SvaraCitera

Asså.. Det är ett skämt va? 


   
SvaraCitera