Aviseringar
Rensa alla

Vilket betyg ger du Sverigedemokraternas vallåt?


Ämnesstartare


Rösta även på Moderaternas och Centerpartiets vallåtar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

André Vifot Haas: 1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga fler vallåtar?? 🙁 

vill höra tung rapp eller riktigt hård metal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: 2

Sångrösten var sådär, texten och låten överlag var... alltså... det känns som att man försöker fjäska för ett 80-talssverige. Hela låten känns ganska 80-talsaktig. Eller kanske 90 på sin höjd. Sen kanske det bara är jag eller ljudkvalitén, men jag tycker mig höra läspande också.

Att den får en tvåa i stället för en etta var - hör och häpna inte för att jag tryckte fel, utan för att även om den här gammalmodiga låten egentligen känns som en skymf mot allt vad äldre musik är så får den ändå ett poäng för ett halvtappert försök. Fast då kanske jag skulle gett den en etta trots allt... tryckte väl fel ändåLedsen Betyget från min sida var väl inte speciellt genomtänkt inser jag nu... Speciellt inte då jag känner att den här låten slösade tre minuter och tjugotre sekunder av mitt liv.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
inga fler vallåtar?? 🙁 

vill höra tung rapp eller riktigt hård metal

Har inte släppts några fler, så vitt jag vet.


   
SvaraCitera

Fick melodifestivalen-känsla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick samma känsla som tigerdrottningen. 

var väldigt schlageraktig, vilket jag inte ser positivt 


   
SvaraCitera

Sån musik är rena blajan i mina öron


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna hade passat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller mig principiellt borta från trådar som handlar om nöje och annat trams, men gör här ett undantag då det ändå rör sig om partiers låtar.

Väldigt dålig. 1+. Vad tänkte man med? Låter som någon kass schlager man då och då ofrivilligt råkar höra från melodifestivalen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska däremot rekommendera vallåten från 2010. Fantastiskt bra. Enkel och bra gitarrock. Som Sverigevän blir man dessutom nästan lite emotionell när man lyssnar på vissa delar av texten och tänker på vad man själv och andra gått igenom för Sverige och SD. Fint. Måste vara bästa vallåten som någonsin gjorts. Finns också en väldigt bra cover på den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Ska däremot rekommendera vallåten från 2010. Fantastiskt bra. Enkel och bra gitarrock. Som Sverigevän blir man dessutom nästan lite emotionell när man lyssnar på vissa delar av texten och tänker på vad man själv och andra gått igenom för Sverige och SD. Fint. Måste vara bästa vallåten som någonsin gjorts. Finns också en väldigt bra cover på den.

vad har du gjort för insats för sverige?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

här är covern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad har du gjort för insats för sverige?

Förstår inte riktigt vad du menar.

Syftar till vad många i partiet gått igenom för att stå upp för sina åsikter. Hur politiker under hela sina politiska liv levt med ständiga hot och trakasserier. Hur människor i klassrum och ute i samhället stått upp för sina åsikter och på grund av det blivit utfrysta och negativt behandlade. Hur mycket människor runt partiet offrat för sina åsikter, för Sveriges välmående.

Det gör en lite emotionell. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
här är covern

Väldigt fin den med! Glad

Här är samma version fast utan snacket i mitten:


   
SvaraCitera