Aviseringar
Rensa alla

Vilket bilmärke?


Ämnesstartare

Vilket bilmärke är bäst tycker ni? Personligen gillar jag ford...[smile][bigsmile][wink][crazy][tard][crazy]

ford märke.jpg


   
Citera

Intressant val. [shake]
Image

Själv kan jag inte säga ett bilmärke. Finns så många som har så olika kvalitéer så det blir svårt att jämföra.


   
SvaraCitera

Lamborghini


   
SvaraCitera

Vem fan har Ford som favoritmärke? [shake]


   
SvaraCitera

BMW!


   
SvaraCitera

Image
lancia är cool


   
SvaraCitera

audi är rätt grymt, fast tycker väll förmodligen det för att min första bil var av just det märket[smile]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

audi

De är helt enkelt bäst. Överallt typ. Å speciellt på design.

Paranormal_Cannabis:

första bil var av just det märket[smile]

[blush]


   
SvaraCitera

Köper hellre en cykel än en ford. [tard]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

De är helt enkelt bäst. Överallt typ. Å speciellt på design.

finns många snygga audi modeller[y] tyskarna är bra på att designa bilar helt enkelt[wink]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

audi är rätt grymt, fast tycker väll förmodligen det för att min första bil var av just det märket[smile]

Sådär är det nog för många. Sen finns det de som säger Volvo eller SAAB beroende på vad de växte upp med. Sista gruppen säger Ferrari/Lamborghini/Porsche eller likande supersportmärke. [smile]

Slumpartad:

De är helt enkelt bäst. Överallt typ. Å speciellt på design.

Du låter som en sjuåring. [zzz]

Finn tre fel bland de här bilderna:
Ett
​Två
Tre


   
SvaraCitera

Myksa:

Sådär är det nog för många

jo första bilen sätter sina spår[wink]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Vem fan har Ford som favoritmärke?

+1[y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Finn tre fel bland de här bilderna:

Ingen aning [party]

En nackdel är ju att de ej kommer med bakhjulsdrift, men de kompenserar det med världens bästa 4-hulsdrift [party]

Jag har jobbat inom bilbranschen. Min far har varit i den, från mekaniker till egen bilnasare. Jag vet vilka bilar som känns bra. Jag vet vilka bilar som har kvalitet. Jag körde runt i fler bilar det senare halvåret av 2010 än många kör i sitt liv.

Men du kan inte neka att designmässigt så är Audi ledande inom speciellt personbilsbranschen.

Sedan säger jag så klart inte att ALLA andra är underlägsna. Volkswagen gör galet bra bilar. De nya Passaterna skulle jag välja över de flesta "lägre" prissatta personbilarna. Och jag kör personligen en Golf 4a nu som är hur underbar som helst. Kan lista för och nackdelar med de flesta. Men Audi är det märke som ställer sig högst på toppen.

Den enda större nackdelen med Audi är väl att de tenderar att vara lite ovilliga och bråkiga när det gäller elektronikfel, du vet instrumentbrädan och sånt. Och detta kommer från en man med 40+ år inom den branschen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du låter som en sjuåring.

Finn tre fel bland de här bilderna:
Ett
​Två
Tre

...tycker/tror jag iaf.

Är det mig du menar som ska hitta 3 fel?[confused]


   
SvaraCitera