Aviseringar
Rensa alla

vilket för och efternamn tänker du på just nu?


Ämnesstartare

Tänker på Stefan Löfven ..

Ligger rätt i munnen


   
Citera

Anders Timell


   
SvaraCitera

håkan håkanson


   
SvaraCitera

Gerhard Myggrad


   
SvaraCitera

gargmalem 


   
SvaraCitera

osama bin laden


   
SvaraCitera

Jyrg auf Geijerstad Förvirrad


   
SvaraCitera

börje härjskalapacka


   
SvaraCitera

Cherry Chevapravatdumrong


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Stekarn:
Anders Timell

FAN VAD CREEPY! När jag såg tråden så tänkte jag; ANDERS TIMELL! Pga hade nyss en diskussion med far ang, honom.


   
SvaraCitera

PMR:

FAN VAD CREEPY! När jag såg tråden så tänkte jag; ANDERS TIMELL! Pga hade nyss en diskussion med far ang, honom.

Ännu läskigare var att jag såg honom på Gladiatorerna bara minuter efter att ha skrivit inlägget


   
SvaraCitera

sharisa aladadjnadajdai

tjuvkollade på grannens postfack o den hette så...creepy Rodnar

hon e sååå söt o vacker på samma gång Gråter

fattas ba att de egentligen e en kille som bor där o dom dejtar elr e vänner o så 

men inte sett en enda kille på min våning Tardig dom flesta killar verkar bo på våning 2?? 

e typ 80% tjejer :$ :$

blir jättegalen av de nu när ja börjat bli kåt igen ..oxo creepy o säga kanske men man måste få säga det så man inte bara sitter o tänker på de o känner sig äcklig i sin ensamht 🙁


   
SvaraCitera

gry forsell


   
SvaraCitera

Stekarn:

Ännu läskigare var att jag såg honom på Gladiatorerna bara minuter efter att ha skrivit inlägget

MEN DET LÄSKIGASTE VAR ATT JAG DRÖMDE OM HONOM I NATT!!!!


   
SvaraCitera

Fasiken: sharisa aladadjnadajdai

tjuvkollade på grannens postfack o den hette så...creepy 

hon e sååå söt o vacker på samma gång 

fattas ba att de egentligen e en kille som bor där o dom dejtar elr e vänner o så 

men inte sett en enda kille på min våning  dom flesta killar verkar bo på våning 2?? 

e typ 80% tjejer :$ :$

blir jättegalen av de nu när ja börjat bli kåt igen ..oxo creepy o säga kanske men man måste få säga det så man inte bara sitter o tänker på de o känner sig äcklig i sin ensamht 🙁

säg hej, småprata. bjud över på hemmabakad fika


   
SvaraCitera