Aviseringar
Rensa alla

Vilket folkslag är bäst?


Ämnesstartare

Jag undrar vad ni ungdomar tycker. Har inte jättestor erfarenhet men av dom jag legat med tycker jag Asiater är klart hetast i sängen. Vad tycker ni? Afrikaner, SydAsiater Nordasiater, Sydamerikaner, Nordamerikaner, Europeer? Aa ni fattar. Eller tycker ni alla är ungefär lika eller att det inte spelar nån roll?


   
Citera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde det var folkslag i almänhet.
ARIER!
Nat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utomjordingar är helt klart bäst i sängen! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bland män så är negrer bäst, dom har störst snopp[blush] bland kvinnor är asiater bäst, dom är tajtast[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoners


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej kollat upp stamtavlan på de jag knullat med och är ganska kass på rasbiologi tyvärr.

Gillar dock skånska tjejer bäst, de är snyggare, coolare och allmänt bättre än upplänningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonsens:

stoners


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En blandning av alla folkslag som finns är bäst [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Gillar dock skånska tjejer bäst, de är snyggare, coolare och allmänt bättre än upplänningar.

Men deras dialekt gör dem lite fulare. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IronWolf:

Men deras dialekt gör dem lite fulare. [wink]

Öh, nej. Är ju så jävla fint. [love]


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Öh, nej. Är ju så jävla fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejjerna i norge slår allt! Fina goa gullia å mkt trevlia å glada. Sånt har vi inte här. Vika skicka dit våra padder som allti ska komentera allt å e grinia så tar vi hit dom goa frå nårge så har va de bra här i landet sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rumpludd:

Tjejjerna i norge slår allt! Fina goa gullia å mkt trevlia å glada. Sånt har vi inte här. Vika skicka dit våra padder som allti ska komentera allt å e grinia så tar vi hit dom goa frå nårge så har va de bra här i landet sen.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom tyska tjejerna e åxå mkt trevliga. Svenska killar me tofs e poppis där för kännedom.


   
SvaraCitera