Aviseringar
Rensa alla

Vilket frågesportsprogram på tv är bäst?


mynona

Fantastiskt: vem vill bli miljonär

farmors favorit. alltså fina associationer. jag ser enbart frågeprogram när farmor eller annan anhörig också gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man får inte underskatta stämningsmusiken i ett frågesportsprogram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågesportsprogram på tv är ju ett perfekt exempel på att förpackningen är 99,99%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coolt


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Fantastiskt:
Pengarna på bordet? Aldrig sett typ.

Börjar med 2 miljoner och lyckas man svara rätt på alla frågor utan att splittra pengarna då vinner 2 miljoner. För varje ny fråga då får välja på ett ämne, sen får flera svarsalternativ att lägga pengarna på. Lägger pengarna på de svar man vet är det rätta, är man osäker på det rätta svaret då kan splittra pengarna på flera svarsalternativ, dom man svarar fel på så försvinner pengar genom luckan. På sista frågan går det inte att splittra pengarna.

Några som varit med i programmet har efter de varit med i dokusåpor.


   
SvaraCitera

vem vet mest är så jävla stelt, älskart


   
SvaraCitera

 jeopar-dy


   
SvaraCitera
Kudhos

Vem vet mest! Skitsvåra frågor ju


   
SvaraCitera
Kudhos

gillar pengarna på bordet för man ba yeah jag hade varit rik


   
SvaraCitera
Kudhos

Är du smartare än en femteklassare däremot


   
SvaraCitera
Kudhos

Börjar lätt men sista frågan är typ FUCK U DET DÄR KAN INGEN FEMTE KLASSARE


   
SvaraCitera

Vem vet mest såklart.


   
SvaraCitera

Vem vet mest! Jag funderar på att söka in för att jag kan typ alla frågor, men tvekar pga:

1. Så awkward i början när man presenteras och man bara måste stå där och stirra in i kameran... 
2. Alla som söker in har ju självförtroendet och förmodligen kunskapen, om det bland dem finns folk som gör bort sig totalt - varför skulle inte jag göra det? Kommer säkert gå skitdåligt bara för det.
3. Så släcks lampan på en när man failar bara för att markera att "du suger" så blir det ännu mer awkward!??!
4. TV-sänt. Hade sökt utan problem om det inte var TV-sänt men nu vågar jag inteee.


   
SvaraCitera

Vem vet mest. De ville ha med mig för att jag är kung.


   
SvaraCitera

På Spåret är bäst, utan tvekan


   
SvaraCitera