Aviseringar
Rensa alla

Vilket gta?


Vice city, såklart.


   
SvaraCitera

Asså vet fan inte. Gillar dom tre på PS2 lika mycket typ, är dock inte så insatt i spelserien (gillar mest att freeroama på min brors sparfiler).

Men Vice City har finast miljöer, dock är nog san andreas det jag spelat mest eftersom man kan spela 2 på delad skärm [y]


   
SvaraCitera

Säger också Bice(Bajs) City


   
SvaraCitera

Gta 3 lätt, har kört alla gta utom 4an. men hörde att den sög så skaffade det inte, (plus att jag tycker de har mjölkat ut den serien nu)

Kommer ihåg hur otroligt grymt man tyckte det var nu när de gick över till 3D&3dje person. plus att det var faktisgt ett relativt bra spel, sedan det spelet har det bara gått nerför, samma spel i prinsip, om å om igen. fast jag körde dem endå XP!

men Gta 1 london kommer precis under 3an, vilket underbart spel asså =)


   
SvaraCitera

apan28:

jag tycker gta san andreas e bäst och har spelat det mest, tycker faktiskt alla andra suger

Håller typ med. Nya duger också, men inte lika rolig som SA.


   
SvaraCitera

GTA TVÅ HATAR ALLA ANDRA.


   
SvaraCitera

Gta IV


   
SvaraCitera

gta vice city, staden gör spelet liksom 😛 annars va IV inte så dåligt heller egentligen, dom förbättrade en hel del brister som medföljt hela spelserien. (åtminstonde dom ja spelat) men uppdragen kändes så repetiva och så kändes hela serien väldigt utjatad när 4:an kom så den kommer inte riktigt på topp, var va dom radiostyrda helikoptrarna liksom >:(


   
SvaraCitera

gta 2


   
SvaraCitera

gta 2


   
SvaraCitera

apan28:

tje vilket gta tycker ni e bäst? och vilket har du spelat mest?

GTA 2 och Chinatown Wars.

Åtta:

GTA 2 var roligt mycket längre än de efterkommande spelen. De första i 3D var bara patetiska, och SA och det nyaste (har glömt vad det heter) är bara... Tråkiga.

GTA till DS är awesome, även om det är i 3D. Man kan handla med knark! 😀


   
SvaraCitera

gta 3, absolut!
det är ett sånt där spel som är mäktigt och överväldigande första gången man kör det. samt sån utveckling det ska vara på ett spel då det hoppar över till nästa konsoll


   
SvaraCitera
Åtta

Gentlemen:

GTA till DS är awesome, även om det är i 3D.

Mja. Det var helt okej, men inte så speciellt.


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Vice City.


   
SvaraCitera

Åtta:

Mja. Det var helt okej, men inte så speciellt.

Mäh. Du tycker ju fel [n]


   
SvaraCitera