Aviseringar
Rensa alla

Vilket land ?


Ämnesstartare

Hej, jag,pappa och två utav mina syskon ska åka utomlands ..
Och jag ska välja vart vi ska åka ..
Fast egentligen vill jag verkligen inte åka någonstans för det är jätte tråkigt att åka utomlands ...
Men vilket land ska jag välja ?
Jag kan verkligen inte komma på något.


   
Citera

Sydsudan.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Hur kan du tycka det är tråkigt att åka utomlands? Det är ju helt fucking underbart! Åk till London. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Hur kan du tycka det är tråkigt att åka utomlands? Det är ju helt fucking underbart! Åk till London.

varför det är tråkigt ..
jag vet faktiskt inte, det kanske blir kul denna gången..
fast jag måste ju klara mig utan dator det är därför det är tråkigt ..
ne inte London..


   
SvaraCitera

Singapore


   
SvaraCitera

Irland.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jag vet faktiskt inte,

Oftast handlar det bara om attityd. Sitt inte och tänk hur tråkigt det ska bli, fundera ut vad du vill göra och gör det. Jag lovar att det blir mycket roligare och du får minnen för livet. [smile]

vetinte1999:

det kanske blir kul denna gången..

Absolut! Det kommer bli skitkul. [wink]

vetinte1999:

fast jag måste ju klara mig utan dator det är därför det är tråkigt

Äh, vad har du på datorn som är så viktigt? Mp3-spelaren är allt du behöver. [smile]

vetinte1999:

ne inte London..

Vad tycker du är kul? Vad gillar du att göra när du inte sitter framför datorn? Gillar du hästar? Fotografi? Sola? Åka skidor? Shoppa? Arkitektur? Konst? Utforska och upptäcka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Oftast handlar det bara om attityd. Sitt inte och tänk hur tråkigt det ska bli, fundera ut vad du vill göra och gör det. Jag lovar att det blir mycket roligare och du får minnen för livet.

ja, det är nog bra att gå utanför dörren .. tror jag [smile]

Venfort:

Absolut! Det kommer bli skitkul.

det kommer det säkert .. jag brukar aldrig träffa min pappa heller, så det blir väll kul att umgås med honom

Venfort:

Äh, vad har du på datorn som är så viktigt? Mp3-spelaren är allt du behöver.

finns faktiskt inte nått viktigt på datorn.. ja utan musik dör man

Venfort:

Vad tycker du är kul? Vad gillar du att göra när du inte sitter framför datorn? Gillar du hästar? Fotografi? Sola? Åka skidor? Shoppa? Arkitektur? Konst? Utforska och upptäcka?

hästar är livet fast jag ska ju sluta rida nu ..
älskar att fota, men min kamera är söndrig så jag måste vänta tills nästa år för att få en ny bara för jag aldrig är rädd om mina saker ..
sola vill jag göra ja, för jag ser ut som ett lik.
shoppa vill jag ..
och bada måste jag göra, fast jag är livrädd för hav..
och det är ju tråkigt att bara bada i pool ..
Fast det som jag mest bryr mig om är väll att umgås med familjen (om man räknar bort min jobbiga lillasyrra) [smile]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

sola vill jag göra ja, för jag ser ut som ett lik.
shoppa vill jag ..
och bada måste jag göra, fast jag är livrädd för hav..

Mitt förslag är Alicante, i Spanien. Vad sägs? [bigsmile]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Mitt förslag är Alicante, i Spanien. Vad sägs?

jag ska fråga pappa om vad han tycker imon, han älskar ju Spanien också [bigsmile]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jag ska fråga pappa om vad han tycker imon, han älskar ju Spanien också [bigsmile]

Jag var där för två år sen med min gymnasieklass. Shit pommes frittes. Vilken resa. Blir helt nostalgisk. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag var där för två år sen med min gymnasieklass. Shit pommes frittes. Vilken resa. Blir helt nostalgisk.

jag vill åka diiit [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

vetinte1999:

jag vill åka diiit [bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Jag hoppas din pappa tycker det är en bra idé, för det är en grym stad. Och om han säger att det är för dyrt, kan du svara att 30 gymnasieelver planerade, betalade och reste dit själva och var där i en vecka. Och vi bodde mitt i gamla stan, som är jättevackert. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Jag hoppas din pappa tycker det är en bra idé, för det är en grym stad. Och om han säger att det är för dyrt, kan du svara att 30 gymnasieelver, planerade, betalade och reste dit själva och var där i en vecka. Och vi bodde mitt i gamla stan, som är jättevackert. ^^

jag får hoppas på ett ja [bigsmile][bigsmile]
pengar är nog inget problem ..
och alla kommer nog gå med på det [bigsmile]
för min lillasyrra (som är 7år och försöker vara fjortis) kommer vilja åka dit om jag säger att fjortisar gillar att åka dit ..
min storebror säger endå ja till allt ..
och pappa sa att jag fick välja bara mina syskon går med på det ..
Hoppas han säger ja, det kommer han säkert göra för vi har ändå inget annat förslag


   
SvaraCitera