Aviseringar
Rensa alla

Vilket ljud HATAR ni mest...


skottlossning hatar att vakna upp till det


   
SvaraCitera

dahlbear:

jag gör det iblandGråterSkadeglädje

du är ondska Icke!Gråter


   
SvaraCitera

Svårt att välja ett jag hatar mest, men fick gåshud när jag läste detta:

hoppsankerstin: NÄR FOLK SOM ÄTER DRAR UT GAFFELN FRÅN MUNNEN MELLAN TÄNDERNA

GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter

hoppsankerstin: DRAR UT GAFFELN FRÅN MUNNEN MELLAN TÄNDERNA

GråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråterGråter

Hjärta


   
SvaraCitera

woops behöver gå på svenskkurs 🙁


   
SvaraCitera

När någon smaskar


   
SvaraCitera

SDniklas:
När någon smaskar

AHHHHHHHHHHHHHHHHH FAN VAD JAG FÅR LUST ATT ÖRFILA PERSONER SOM GÖR DETTAArgArgArgLÄR DIG ÄTA ORDENTLIGT FÖR HELVETE MÄNNISKAArg

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

AHHHHHHHHHHHHHHHHH FAN VAD JAG FÅR LUST ATT ÖRFILA PERSONER SOM GÖR DETTAArgArgArgLÄR DIG ÄTA ORDENTLIGT FÖR HELVETE MÄNNISKAArg

Hjärta

jag smaskar iblandGråter felåtCool


   
SvaraCitera

dahlbear: jag smaskar ibland felåt

Så du både smaskar och drar ut gaffeln från munnen mellan tänderna?

dahlbear: du är ondska

Trött

Hjärta


   
SvaraCitera

Barn som skriker


   
SvaraCitera

Röstar blankt. Värsta ljudet jag vet är gnissel.
Finns INGET värre än det!


   
SvaraCitera

Typ motorcyklar och sånt 


   
SvaraCitera

Storchen84:

Så du både smaskar och drar ut gaffeln från munnen mellan tänderna?
Trött

Hjärta

JAGråter


   
SvaraCitera
ineyuh

Kärringar som smaskar tuggummi på bussen


   
SvaraCitera
ineyuh

Kärringar som smaskar tuggummi på bussen


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Barn som skriker

Åh fyfan, när di sätter igång å bölar för fulla muggar, då e livet surt.


   
SvaraCitera