Aviseringar
Rensa alla

Vilket mobil e bäst?


Ämnesstartare

Lite uttråkad sådära 


   
Citera

min


   
SvaraCitera

Jag har aldrig haft Android, men Apple har förstört för mig så mycket.


   
SvaraCitera

123fendas:
Jag har aldrig haft Android, men Apple har förstört för mig så mycket.

haha  Mycket glad


   
SvaraCitera

Varken Android eller Apple är en mobil. Android är ett operativsystem som väldigt många mobiltillverkare använder sig av medans Apple är ett företag som tillverkar mobiler bland annat.


   
SvaraCitera

HUAWEI MATE 20 PRO ÄR TOPPEN


   
SvaraCitera
Smilen

Iphone


   
SvaraCitera

Det beror på vad du syftar på. Menar du prestanda eller menar du något annat?


   
SvaraCitera

För det första finns det flera olika telefonermärken som har android som operativsystem och dessa olika märken är olika bra. Iphone skulle jag säga är en bra telefon men de är svindyra och alla deras extra tillbehör såsom hörlurar laddsladd osv är svindyra så överlag nej, Iphone är överskattat. Andra märken är minst lika bra och Andriod är ett bra operativsystem. Du har glömt att det finns Windows Phone, de har sina fördelar, speciellt om man har windowsdator hemma osv men jag kan inte så mycket om de telefonerna då jag aldrig haft en.


   
SvaraCitera

En iPhone tycker jag är mycket bättre, operativsystemet är mycket bättre, och hårdvaran är fin också, men allting är objektivt.


   
SvaraCitera
Haien

Trevlig-Snubbe: Du har glömt att det finns Windows Phone, de har sina fördelar, speciellt om man har windowsdator hemma osv men jag kan inte så mycket om de telefonerna då jag aldrig haft en.

Vad finns det för praktiska fördelar? De flesta, 99,9% av de som "har windows dator hemma", använder android eller ios. Windows Phone lades till och med ner 2017 av Microsoft, så finns ingen som helst anledning att använda det för en vanlig konsument. 


   
SvaraCitera

Haien:

Vad finns det för praktiska fördelar? De flesta, 99,9% av de som "har windows dator hemma", använder android eller ios. Windows Phone lades till och med ner 2017 av Microsoft, så finns ingen som helst anledning att använda det för en vanlig konsument. 

Alltså man kan ju ha vilken telefon man vill men jag hade inte haft en Iphone av den anledningen att de är svindyra och vill jag t.ex. ha mer plats på min mobil kan jag köpa ett chip som jag kan sätta in i telefonen än att jag måste köpa en helt ny telefon, mycket mer praktiskt och extra tillbehör kostar inte skjortan. 🙂
Nu argumenterade jag inte heller för Windows Phone så det var inte aktuellt heller.


   
SvaraCitera
Haien

Trevlig-Snubbe:

Alltså man kan ju ha vilken telefon man vill men jag hade inte haft en Iphone av den anledningen att de är svindyra och vill jag t.ex. ha mer plats på min mobil kan jag köpa ett chip som jag kan sätta in i telefonen än att jag måste köpa en helt ny telefon, mycket mer praktiskt och extra tillbehör kostar inte skjortan. 🙂
Nu argumenterade jag inte heller för Windows Phone så det var inte aktuellt heller.

Nu frågade jag ju dock om windows mobilen då det var det jag citerat och det jag undrade om..?


   
SvaraCitera

Haien:

Nu frågade jag ju dock om windows mobilen då det var det jag citerat och det jag undrade om..?

Jag vet inte, jag har aldrig haft en Windows telefon so jag vet faktiskt inte vad fördelarna är. :/


   
SvaraCitera