Aviseringar
Rensa alla

Vilket Mobilmärke är allra bäst?


Samsung Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag uppdaterar mitt gamla inlägg 1 1/2 år senare eller snarare lyfter tråden.  Mycket glad

Vad tycker n är VIKTIGAST med en mobiltelefon idag? Storleken... stor eller liten att få ner i fickan? Lång batteritid? Laddning på rekordtid? Bra kamera som ger superbilder/supervideo? Hyfsad mottagning där i princip täckningen är noll?

Jaja... frågorna och ställningstagandena kan vara många...


   
SvaraCitera
Lokes

Jag har haft android i hela mitt liv framtills 2 år sedan då jag köpte en iphone 11 och det kan jag säga är den bästa mobil jag haft, kommer aldrig återvända till android igen Sover batteriet på min iphone varar längre och skärmen är väldigt tålig, har tappat den i golv och sten tusen gånger och aldrig fått en spricka. det absolut enda jag tyckte var bra med mina android telefoner var att kameran va väldigt bra, annars hatade jag utseendet och hur kantig och osmidigt allt var


   
SvaraCitera
Haien

Lokes:
Jag har haft android i hela mitt liv framtills 2 år sedan då jag köpte en iphone 11 och det kan jag säga är den bästa mobil jag haft, kommer aldrig återvända till android igen Sover batteriet på min iphone varar längre och skärmen är väldigt tålig, har tappat den i golv och sten tusen gånger och aldrig fått en spricka. det absolut enda jag tyckte var bra med mina android telefoner var att kameran va väldigt bra, annars hatade jag utseendet och hur kantig och osmidigt allt var

Vad hade du för androidtelefon(er) innan?


   
SvaraCitera

Haien:

Vad hade du för androidtelefon(er) innan?

huawei


   
SvaraCitera

iphone 15 just nu


   
SvaraCitera
Lokes

Haien:

Vad hade du för androidtelefon(er) innan?

Har minne som en guldfisk men hade 2st sony xperia och en huawei p20 pro tror jag


   
SvaraCitera

äpple


   
SvaraCitera