Aviseringar
Rensa alla

Vilket p-piller ger störst bröst?


Ämnesstartare

Ska börja med p-piller (fast pojkvän) och har läst att det kan ge större bröst. Och då undrar jag vilken sorts p-piller/minipiller (?) som ger störst bröst och innehåller mest hormoner. Tacksam för svar!


   
Citera

ofta man vill ha stora bröst inte ens snyggt :c


   
SvaraCitera

Individuellt.

[wink]


   
SvaraCitera

Haha, är inte att brösten börjar växa en ovanlig biverkning som alla p-piller kan ge? Har tappat bort mitt instruktionshäfte, men kan leta rätt på det sedan.

Och sedan kan de ju svälla när man börjar ta -ppillren pga hormonerna, men sedan när kroppen vant sig vid den nya hormondosen så krymper brösten tillbaka till normal storlek iom att de inte växt, bara svällt på samma sätt som de kan göra när man får mens. Man ska i vilket fall som helst inte pumpa i kroppen hormoner pga att man vill ha större bröst.


   
SvaraCitera

p-piller verkar vara rena rävgiftet av allt jag hört bara biverkningar till höger och vänster.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

p-piller verkar vara rena rävgiftet av allt jag hört bara biverkningar till höger och vänster.

Det är en jävla lista, hittar den inte nu(tror jag slängde den när jag flyttade), men de flesta av biverkningarna är ju skit man går igenom i puberteten. Inte så farligt egentligen, sålänge man inte har problem med blodproppar och blodtryck sedan tidigare.


   
SvaraCitera

Det finns inga piller eller krämer som gör brösten större eller mindre. P-piller och andra graviditetsskydd som innehåller hormonet östrogen kan göra att brösten blir större, men det är inte alls säkert. Vissa tycker att brösten växer medan andra inte märker någonting.


   
SvaraCitera

Webbitch:

Inte så farligt egentligen, sålänge man inte har problem med blodproppar och blodtryck sedan tidigare.

verkar läskigt,tur man inte behöver ta sånt[shake]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

verkar läskigt,tur man inte behöver ta sånt

Det är inte så farligt, även om jag nu oroar mig över vartenda jävla blåmärke jag inte vet hur jag fått, miniblodproppar(ofarliga) är nämligen vanliga som biverkning.


   
SvaraCitera

Webbitch:

Det är inte så farligt, även om jag nu oroar mig över vartenda jävla blåmärke jag inte vet hur jag fått, miniblodproppar(ofarliga) är nämligen vanliga som biverkning.

hmm verkar inte hälsosamt i varje fall[no-no] även om det ses som ofarligt så har det garanterat sina risker[shake]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

hmm verkar inte hälsosamt i varje fall

Nä, ska man välja det hälsosammaste alternativet så är det ju kondom som gäller.

Paranormal_Cannabis:

även om det ses som ofarligt så har det garanterat sina risker

Som med allt här i livet. Jag tycker det är värt det för kontrollen jag får över min egen kropp.


   
SvaraCitera

Saralii:

Ska börja med p-piller (fast pojkvän) och har läst att det kan ge större bröst. Och då undrar jag vilken sorts p-piller/minipiller (?) som ger störst bröst och innehåller mest hormoner. Tacksam för svar!

Du kommer ju inte få välja p-piller... Skulle gissa att du kommer få börja med nevoletta som alla andra.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Du kommer ju inte få välja p-piller

klart du kan välja p-piller om du har önskemål.


   
SvaraCitera

Är inte implantat eller gelinjektioner en säkrare (ur det perspektivet att du faktiskt får större bröst)än att förlita sig på p-piller? Finns ju hormonpiller ockps (ej p-piller) som man kan ta för att gå upp ca 1-2 kupor, tror jag. Fast man ska väl vara försiktig med hur man mixtrar med sådana saker.


   
SvaraCitera

rebeca:

klart du kan välja p-piller om du har önskemål.

inte på det sättet hon vill


   
SvaraCitera