Aviseringar
Rensa alla

Vilket parti ser ni helst åka ur riksdagen?


Axelinaaas: MP

Helt klart.


   
SvaraCitera

Axelinaaas: MP

Egentligen det enda parti som jag verkligen inte gillar. Hade de bara hållit sig till miljöpolitiken (och om dessutom vore lite mer verklighetsförankrad) så hade det varit en annan sak, men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MP 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD, pga vill inte att Sverige ska gå under/bli nåt skitland resten av världen skrattar åt och talar negativt om.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: SD, pga vill inte att Sverige ska gå under/bli nåt skitland resten av världen skrattar åt och talar negativt om.

Sverige är redan ett land som folk använder som ett skräckexempel för vad verklighetsfrånvänd politik kan leda till. Sverige är INTE respekterat.


   
SvaraCitera

Storchen84: SD, pga vill inte att Sverige ska gå under/bli nåt skitland resten av världen skrattar åt och talar negativt om.

Ironiskt med tanke på att den politiken du förespråkar kommer att leda till just detta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:

Sverige är redan ett land som folk använder som ett skräckexempel för vad verklighetsfrånvänd politik kan leda till. Sverige är INTE respekterat.

1. Nej. 2. Jo. Av flera anledningar dessutom. Sverige leder med bra exempel inom MÅNGA områden.

presidente:

Ironiskt med tanke på att den politiken du förespråkar kommer att leda till just detta. 

Synd bara att du inte har den minsta aning om vad jag förespråkar för politik. Jag vet att du och resten av forumet TROR er veta, men ca 95% av er har fel.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Synd bara att du inte har den minsta aning om vad jag förespråkar för politik. Jag vet att du och resten av forumet TROR er veta, men ca 95% av er har fel.

Hjärta

du förespråkar rådande jättehöga invandring. det var det han syftade på.


   
SvaraCitera

Storchen84: Synd bara att du inte har den minsta aning om vad jag förespråkar för politik. Jag vet att du och resten av forumet TROR er veta, men ca 95% av er har fel.

Du förespråkar massinvandring och annat globalism trams. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: 1. Nej. 2. Jo. Av flera anledningar dessutom. Sverige leder med bra exempel inom MÅNGA områden.

1. Jo.
2. Jovisst, i vissa områden. T.ex. att vi är relativt progressiva, har kommit långt när det kommer till jämställdhet, homosexuellas rättigheter, hög levnadsstandard etc. Men det finns också massa negativa saker med Sverige som ofta lyfts i internationell press. Våran extrema invandring som håller på att förstöra välfärden, att vi leder våldtäktsstatistiken, att gängbrottslighet och sexualbrott ökar, att Sverige har rekordmånga IS-krigare per capita och att vi dessutom inte gör något åt det, att vi har ett infekterat politiskt klimat med tvivelaktig yttrandefrihet/pressfrihet etc etc etc. Allt detta är saker som folk förfasas över i andra länder och det bidrar inte alls till att göra Sverige respekterat utomlands. Detta är vad rådande politik har lett till. Den här idén om att alla tycker att Sverige är så fantastiskt och vill bli som Sverige är inget mer än självgod, verklighetsfrånvänd arrogans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

du förespråkar rådande jättehöga invandring. det var det han syftade på.

Lol var det allt? Det är ju mer sannolikt att Sverige "går under" pga alla foliehattstomtar som på fullaste allvar tror att rådande invandring kommer att få Sverige att "gå under".

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Lol var det allt? Det är ju mer sannolikt att Sverige "går under" pga alla foliehattstomtar som på fullaste allvar tror att rådande invandring kommer att få Sverige att "gå under".

Hjärta

om du inte har märkt det så är mottagningssystemet på bristningsgränsen, flyktingar kostar pengar som inte längre finns och kommer enligt varje rimlig prognos att till betydande grad hamna i segregering och bidragsberoende. men visst, det där är ju bagateller.

du är så jävla dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Lol var det allt? Det är ju mer sannolikt att Sverige "går under" pga alla foliehattstomtar som på fullaste allvar tror att rådande invandring kommer att få Sverige att "gå under".

Du säger själv att du anser att SD:s politik skulle kunna leda till Sveriges undergång, men sedan kallar du folk som har samma uppfattning, fast om rådande politik, för foliehattstomtar. Du om något är en foliehattstomte.


   
SvaraCitera

Storchen84: Lol var det allt? Det är ju mer sannolikt att Sverige "går under" pga alla foliehattstomtar som på fullaste allvar tror att rådande invandring kommer att få Sverige att "gå under".

Gå under och gå under. Det kommer att bli ett helvete. Men visst Sverige som nation lär ju fortfarande existera. 
På vilket sätt skulle SD ledda till Sveriges undergång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:
1. Jo.
2. Men det finns också massa negativa saker med Sverige som ofta lyfts i internationell press.

1. Nej.
2. Jaha, som med alla andra länder i världen menar du.

Resten kryllar av felaktigheter och sådant som är mer åsikter än verklighet.

thl*kt N.:

du är så jävla dum i huvudet.

Du klarar dig verkligen inte utan dina personangrepp va? Men om någon kommer med något ens i närheten av det mot dig, då jävlar ska du lipa högre än någon annan.

jessijess:

Du säger själv att du anser att SD:s politik skulle kunna leda till Sveriges undergång, men sedan kallar du folk som har samma uppfattning, fast om rådande politik, för foliehattstomtar. Du om något är en foliehattstomte.

Fast mitt användande av "Sveriges undergång" var sarkastiskt och menat som en pik mitt foliehattarna som gapar om hur Sverige håller på att "gå under".

Hjärta


   
SvaraCitera