Aviseringar
Rensa alla

vilket parti tror ni har högst IQ i snitt


mpt:hv:

du har själv röstat på piratpartiet, men du tycker inte att de är smartare. kan du berätta mer om det här.

För att jag tror att 70% av PP är tonåringar som vill ladda ner gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gissar på denna ordningen med högst IQ först:

MP
FP
M
C
S
PP
F!
V
KD
SD

Tänker mig anhängarna nu, inte politikerna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

För att jag tror att 70% av PP är tonåringar som vill ladda ner gratis.

det är väl inget dumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

nej. det finns många som kan rösta på miljöpartiet men inte på Vänsterpartiet, därför att de anser att miljöfrågan är viktig och att man behöver göra stora undantag för att rädda miljön, men i övriga frågor så är de mer för marknad. och det finns många som kan rösta på vänsterpartiet men inte Miljöpartiet, därför att de tycker att miljöpartiet har gjort eftergifter för högern.

Ok men iqmässigt e d likadana. Vänstrare e ofta bok och vinlovers t hipsters som kan peka kenyas minsta sjö på kartan och kan citera fjodor, mpare e samma men  pratar ist om japanska forskningsmetoder som via pollen räddar röda blommer i havet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Ok men iqmässigt e d likadana. Vänstrare e ofta bok och vinlovers t hipsters som kan peka kenyas minsta sjö på kartan och kan citera fjodor, mpare e samma men  pratar ist om japanska forskningsmetoder som via pollen räddar röda blommer i havet

du verkar ha gjort dig hemmastadd i den akademiska miljön 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piratpartiet
Historiskt internationellt sett, så var det NSDAP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

du verkar ha gjort dig hemmastadd i den akademiska miljön 🙂

Kan ej peka kenya på kartan än its coming


   
SvaraCitera

mpt:hv:

det är väl inget dumt

Möjligt, men det är inte det som PP främst står för. Tog iofs fel på frågan och trodde att du menade IQn hos väljarna, så får nog ändra mig lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Kan tänka mig att MPare är väldigt medvetna och pålästa. Jag umgås mest i vänsterkretsar, de e oftast allmänbildade och/eller välutbildade.

hjögtst iq, inte vilka som läst böcker o sånt

tror pp:s data nördar briljerar


   
SvaraCitera
mynona

kakakaka:

Ok men iqmässigt e d likadana. Vänstrare e ofta bok och vinlovers t hipsters som kan peka kenyas minsta sjö på kartan och kan citera fjodor, mpare e samma men  pratar ist om japanska forskningsmetoder som via pollen räddar röda blommer i havet

Hjärta Ja fövisso.

Min bekantskapskrets verkar bestå mest av V, mp och F! De samlar den högsta intelligensnivån enligt mina perimetrar då de är bildade, insatta och toleranta med fungerande flerdimensionell abstraktionsfråga. Borgare är som regel också bildade, men de drar enligt min subjektiva smak fel slutsatser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

hjögtst iq, inte vilka som läst böcker o sånt

tror pp:s data nördar briljerar

 schism men d e kodord för intelligent faktiskt

mynona:

Hjärta Ja fövisso.

Min bekantskapskrets verkar bestå mest av V, mp och F! De samlar den högsta intelligensnivån enligt mina perimetrar då de är bildade, insatta och toleranta med fungerande flerdimensionell abstraktionsfråga. Borgare är som regel också bildade, men de drar enligt min subjektiva smak fel slutsatser. 

Ja jag känner igen mig i beskrivningen. Efter att man umgås med dem lch diskuterar lite varje gng kan de smittas av. Mvh fått en att tänka om sina marknadsliberala åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har läst en undersökning utgående från 20-åriga män i Stockholm län kommuners begåvningspoäng vid mönstringen.

kommer ihåg att de som röstat på moderaterna var de mest begåvade, minst begåvade var socialdemokraterna följt av SDare. 

Kvinnorösterna saknas förstås men det kanske kan funka som en pekpinne....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hjärta Ja fövisso.

Min bekantskapskrets verkar bestå mest av V, mp och F! De samlar den högsta intelligensnivån enligt mina perimetrar då de är bildade, insatta och toleranta med fungerande flerdimensionell abstraktionsfråga. Borgare är som regel också bildade, men de drar enligt min subjektiva smak fel slutsatser. 

21nf8co.gif


   
SvaraCitera

Det står mellan typ V/MP och M tror jag


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

kakakaka
 Svårt men SDare har lätt lägst IQ

Det tvekar jag på. 

S har lägst tror jag på grund av hur att det kan alltid leda till att det är Moderaternas fel. Plus att S vill avskaffa kärnkraft och vill ersätta det med förnyabara el källor. Då vindkraft är oeffektivt. Vattenkraft är väldigt effektivt men förstör forsarna och det kan ej byggas många.
Och solkraft som inte är lönt att införa då sol inte är super populärt.


   
SvaraCitera