Aviseringar
Rensa alla

Vilket riksdagsparti gillar du MINST?


KomIntePåNågotBraAnvändarnamn: Sverigedemokraterna 55,6%


   
SvaraCitera

NiklasW: Miljöpartiet! Ursh!! Hade Miljöpartiet fått som dom ville hade Sverige gått under totalt. En mer korkad och verklighetsfrånvänd politik är svår att leta efter!

Gillar att du och dina gelikar sväljer Jimmys Almedalstal med hull och hår.


   
SvaraCitera
Åtta

Svår fråga. Att fråga vilken som är ondast av Kristdemokraterna och Folkpartiet är lite som att fråga om imperiet eller alliansen (Firefly) är värst.


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att den gamla "blockpolitiken" hör hemma på 2000-talet när alla bor i 3-rumslägenheter eller i villa och har minst en bil i hushållet, ofta två bilar och har fem veckors semester och åker till Thailand när vinterstormarna drar fram över det svenska landskapet.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Paseo

KomIntePåNågotBraAnvändarnamn: Sverigedemokraterna

Därefter kommer KD


   
SvaraCitera

Yamaha 125 biker: när alla bor i 3-rumslägenheter eller i villa

gör vi


   
SvaraCitera

KomIntePåNågotBraAnvändarnamn: Vänsterpartiet

Skulle inte ta i dem med tång. 


   
SvaraCitera

Schism: gör vi

Kanske inte alla som är singlar men i vart fall alla familjer... de allra flesta i vart fall.  Blink


   
SvaraCitera

Men om jag skulle nämna något eller några partier som enl mig inte skulle vara bra för mig eller min ekonomi så är det S, MP och V. För mig känns dom som skattehöjarpartier. Därmed inte sagt att alliansen är ljusår mycket bättre men lite lite lite bättre. Något mindre dåliga skulle man ju kunna uttrycka det som.  Cool


   
SvaraCitera

df rqp:

tycker inte illa om dig. vet väldigt lite om dig, och vill veta mer om hur du anser dig vara i position att kräva förklaringar av andra när du själv bara konstaterar. det verkar finnas ett intressant knep där.

kräva och kräva, jag tänker mer att jag frågar bryskt. 


   
SvaraCitera

amsi:
alla

+1 detta hatar dom


   
SvaraCitera

Yamaha 125 biker:
Men om jag skulle nämna något eller några partier som enl mig inte skulle vara bra för mig eller min ekonomi så är det S, MP och V. För mig känns dom som skattehöjarpartier. Därmed inte sagt att alliansen är ljusår mycket bättre men lite lite lite bättre. Något mindre dåliga skulle man ju kunna uttrycka det som.  Cool

Ska du tänka rent ekonomiskt föreslår jag att du röstar på SD. 


   
SvaraCitera

Yamaha 125 biker:
Jag tycker inte att den gamla "blockpolitiken" hör hemma på 2000-talet när alla bor i 3-rumslägenheter eller i villa och har minst en bil i hushållet, ofta två bilar och har fem veckors semester och åker till Thailand när vinterstormarna drar fram över det svenska landskapet.  Mycket glad

Det har ju alltid funnits rika, medel och fattiga


   
SvaraCitera

Folkpartiet, lätt val.


   
SvaraCitera

stereo total:

kräva och kräva, jag tänker mer att jag frågar bryskt. 

sku du säga tonen är mer "höpp ti dörrödöööhh" eller "raugh wurrbugghh"?


   
SvaraCitera