Aviseringar
Rensa alla

Vilket slags liv skulle ni vilja ha?


Berit

Roligt nog ska jag flytta ut i min husbuss med min vovve


   
SvaraCitera

Jävlar vilka sverigevänner ni låter som. Klart man ska bo i stan, stadsbor är ju intelligentare än lantisar, ni har väl lyssnat på Moderaternas fd partiledare.


   
SvaraCitera

Jag har inget emot att bo i staden så länge det finns ett café med inomhusträdgård, innergårdar... bredvid en kyrkogård.


   
SvaraCitera

Skulle vilja vara en hollywoodstjärna och bo i LA. Och vara gift med en snygg man 🙂 Älskar att spela teater så det skulle vara sjukt nice. Dock vet jag inte om jag skulle klara av det med tanke på att det är rätt tufft i Hollywood. 


   
SvaraCitera

Jag har ändrat mig och vill vara stenrik så man slipper bry sig om saker och ting. Göra vad man vill utan att behöva oroa sig om pengar. Kanske blir tråkigt efter en stund, det beror helt på vad man gör om dagarna. Men jag skulle nog inte vilja leva ett lyxliv med dyra bilar och båtar. Vill bara ha känslan av att pengarna aldrig kommer ta slut. 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Jag har ändrat mig och vill vara stenrik så man slipper bry sig om saker och ting. Göra vad man vill utan att behöva oroa sig om pengar. Kanske blir tråkigt efter en stund, det beror helt på vad man gör om dagarna. Men jag skulle nog inte vilja leva ett lyxliv med dyra bilar och båtar. Vill bara ha känslan av att pengarna aldrig kommer ta slut. 

Det är så jag känner mig nu. Pengarna kommer ta slut så fort jag hittar lägenhet men de fylls på hela tiden nån månad, en liten summa som gör att jag känner mig rik. Så jag har aldrig känt det där med att ha femkr på kortet. Men det räcker bara med och lyssna, jag får släppa det med lägenheten tills det kommer.


   
SvaraCitera
Berit

Berit:
Roligt nog ska jag flytta ut i min husbuss med min vovve

Ändrade planer nu ska jag o gubben ta över ett lantligt hus


   
SvaraCitera

Jag skulle vilja helst vara singel och jag skulle vilja bli bli fri i från mina jävla tankar 


   
SvaraCitera
Lokes

ett bättre liv


   
SvaraCitera