Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel gillar ni mest?


Ämnesstartare

Det finns ju många spel just nu som fortnite som många spelar, finns såklart andra spel också som är trender, MEN VILKET SPEL GILLAR NI MEST?


   
Citera

Gillar CSGO och Rocket League. 🙂 


   
SvaraCitera

Might & magic 6-8 


   
SvaraCitera

Final Fantasy XV är ett av mina favoritspel. Mitt absoluta favoritspel är Devil May Cry 3. 


   
SvaraCitera

Av de på listan gillade jag God of War trilogin samt Tekken serien. Nu för tiden spelar jag egentligen bara Far Cry 5 och Hearthstone Glad


   
SvaraCitera

Borderlands e skoj ,  wow private server e bäst , lvl 60 cap 


   
SvaraCitera

Har börjat köra skyrim igen, är nog mitt favvo spel. Sen är jag ett riktigt stort nintendo fanGalen


   
SvaraCitera

Fifa såklart Skål


   
SvaraCitera

GTA av dem.
Battlefield-serien har jag nog dock mest speltimmar på.
Men lirar mest Rainbow Six Siege nuförtiden.


   
SvaraCitera

Nördkillarna som går på min afterwork vet härmed att de ska kalla mig för Cloud... Cloud Strife! Cool (då de inte kommer på mitt riktiga namn).


   
SvaraCitera

Var är counterstrike, age of empires och Diablo på listan? Inte ens Minecraft hittar jag! Fast jag har ju ingen aning om det är några som spelar Minecraft idag.. 


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Har börjat köra skyrim igen, är nog mitt favvo spel. Sen är jag ett riktigt stort nintendo fanGalen

Mitt Nintendo för gammalt. Inga spel passar till de längre. Och de nya jag kollat på svindyra Gråter


   
SvaraCitera

Lirar knappt något längre men gillar Battlefield och Call of duty Tumme upp


   
SvaraCitera

Gillar inte så många av de som finns på listan. Körde lite GTA på San Andreas-tiden, har spelat BF3 tidigare och spelar ibland Fortnite med kompisar, annars håller jag mig till andra spel.

Just nu spelar jag framförallt Victoria 2, Minecraft (FTB Horizons III på liten privatserver) och Factorio (Bob's mods på liten privatserver).


   
SvaraCitera

Ruttenfisk: Victoria 2

Funderat på att köpa in Victoria 2 då jag lirat alldeles för mycket Hearts Of Iron 3. Är det värt det?


   
SvaraCitera