Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel gillar ni mest?


Captain Jack Sparrow:

Funderat på att köpa in Victoria 2 då jag lirat alldeles för mycket Hearts Of Iron 3. Är det värt det?

Jag tycker det. Det tar ett tag att komma in i, längre än de andra Paradox-spel jag kört (HoI4 och EU4), men det är riktigt kul när man väl lär sig. Framförallt så har det populationsystem som är väldigt komplext och roligt att leka med.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Mitt Nintendo för gammalt. Inga spel passar till de längre. Och de nya jag kollat på svindyra Gråter

Nintendo är inte en spelkonsol, tillverkarna heter detGlad
Hur gammal konsol du än har så säljs det fortfarande spel till den på blocket, tradera, ebay och liknande. 
Om du har NES, SNES, N64 eller Gamecube så är det lite svårare och kan vara dyrare att hitta spel. Men Wii och Wii U kan du hitta spel på GameStop eller nåt sånt. Gameboy serien finns ju också, men är lite svårare att få tag på dom spelen också.
Du vet inte vilken konsol det är kanske? Det ska stå på dom.


   
SvaraCitera

Space Engineers och GTA 5 (på FiveM moddet)


   
SvaraCitera

Call of duty. ._.


   
SvaraCitera

Jag spela minecraft och fortnite med min kompis mohammad


   
SvaraCitera

CoffeeGirl:
Call of duty. ._.

Whut vilket av dom?


   
SvaraCitera

GTA, Fifa såklart


   
SvaraCitera
Cobrak

lurifax69:
Borderlands e skoj ,  wow private server e bäst , lvl 60 cap 

kronos? light’s hope? eller någon annan classic wow private server?


   
SvaraCitera
Cobrak

Ruttenfisk:
Gillar inte så många av de som finns på listan. Körde lite GTA på San Andreas-tiden

hmm, inge Vice City?


   
SvaraCitera
Cobrak

lirade alltid halo och battlefield förr, saknar det något kopiöst


   
SvaraCitera

Just nu ser jag mest fram emot Jurassic Park Evolution som kommer om 2 veckor. Påminner starkt om Jurassic Park Operation Genesis, kommer ha extrem nostalgifaktor. Mycket glad


   
SvaraCitera

Cobrak:

hmm, inge Vice City?

Jo, har spelat trean och Vice City också, men det var SA jag körde som mest


   
SvaraCitera
Cobrak

Ruttenfisk:

Jo, har spelat trean och Vice City också, men det var SA jag körde som mest

ahh, dåså Cool


   
SvaraCitera

Har blivit så dålig på att spela. Vän fick mig å köpa nytt spel häromdagen men har ej orkat dra nåt än :s


   
SvaraCitera
Cobrak

SkeletonGirl:
Var är counterstrike, age of empires och Diablo på listan? Inte ens Minecraft hittar jag! Fast jag har ju ingen aning om det är några som spelar Minecraft idag.. 

diablo 2 får ju ej underskattas


   
SvaraCitera