Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel med Blizzard gillar du mest?


War3_box_human.jpg Det här är riktiga grejer :,)


   
SvaraCitera

Pogg9000: Det här är riktiga grejer :,)

Baserat. Men Frozen Throne är bättre. 😉


   
SvaraCitera

Cobrak:

Skönt att komma ifrån tryhard servers där det är för mycket hets kring prestation och att alltid ha world buffs, enchantade gear och dyra potions.

100 spänn är dina! Blizzard hade skjutit sig själva i foten annars. Galen

Är väl lite orolig över att folk kommer hitta sätt att förstöra TBC på, precis som classic, med tanke på hela "hitta alla möjliga sätt att ta sig till toppen"-mentaliteten. Men bättre class specs och inte enbart hjärndöda 1 button spam rotations(minus bm hunter lol), samt arenas och dailys kommer antagligen göra spelet mer underhållande överlag.

Axel_von_Färsen:

Förstår det. Skapade nya karaktärer på en RP-server och det är det bästa jag varit med om. Få/inga min-maxers och joinade en guild så man får en sjuk gemenskap med andra spelare. 

TBC kommer till våren. (Sätter hundra spänn). Fick svara på en poll och hittills har Classic följt launch schemat från förr. Naxx kommer nu under hösten. 

Precis, spelade bara klassisk under en kort tid, men redan när man levelade fanns den mentaliteten. Tråk, förr spelade man för att ha roligt i vad man än gjorde, nu ser de mesta det som en tävling till 110% och gör allt i sin makt för att vara effektivast.

Har de sagt något ännu om att TBC ska komma?
Folk spekulerar ju kring det, men Blizz har väl ännu inte sagt någonting mer än formuläret som tydligen bara några spelare fick svara på. Man får hoppas iallafall! Längtar efter PvP.


   
SvaraCitera

Crysilis: Har de sagt något ännu om att TBC ska komma?

Gissar att nyheter kommer i februari nästa månad, under den digitala blizzconen. Allting pekar på TBC. 

Kanske ska köpa lite Acti-Blizz aktier innan februari. Cool

(Det sista är inte finansiell rådgivning, satsa aldrig mer än du inte kan bli av med jada jada.)

Crysilis: Tråk, förr spelade man för att ha roligt i vad man än gjorde, nu ser de mesta det som en tävling till 110% och gör allt i sin makt för att vara effektivast.

Jag förstår att det är tråkigt. Håller med överlag. Men sedan är det ett faktum att det inte är kul att gimpa sig själv om man vet hur man undviker det. 

Jag spelade ret som 60 men hade ändå bra parses. Bra talents etc. 
Brukar spela så effektivt jag kan efter förmåga, det är allt man kan förvänta sig. 

Men TBC är en bra equalizer. Kommer raida med en horde ret paladin. Mycket glad


   
SvaraCitera

Diablo 1+2 och Starcraft


   
SvaraCitera

Nyheten om digitala blizzcon och "biljetten" med digitala goodies stärker min tro. Man köper bland annat en Nether drake pet i Blizzcon stil. Nu är TBC mer eller mindre spikat. 

Ses i Outland gott folk!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag glömde Hearthstone.


   
SvaraCitera

Alla suger röv icke ironiskt


   
SvaraCitera

fallout är väl blizzard


   
SvaraCitera