Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel spelar ni mest?


Ämnesstartare

Frågan är vilket spel ni spelar väldigt ofta, det kan vara en mobilspel, data spel eller något annat slags spel. Men som sagt, vilket spel spelar ni mycket, vilket spel gillar ni väldigt mycket och varför. Kommentera och berätta varför du gillar spelet, ge lite info om spelet för att jag vill gärna hitta något nytt spel som jag kan spela. 


   
Citera

Just nu nästan enbart new horizons, dock får vi snart fiber o då ska datorn få gå ur ide


   
SvaraCitera

Spelar inte mkt på datorn längre annars är de väl gta, och skippo som kortspel


   
SvaraCitera

Skyrim SE med mod så man kan spela på egen host:ad server


   
SvaraCitera

Cod har väl alltid varit mitt main spel hela tiden men cod har varit rätt värdelöst och tråkigt dom senaste åren så nu spelar jag bara random spel som jag känner för att spela 


   
SvaraCitera

har spelat mycket dead by daylight på sistonde


   
SvaraCitera

just nu på pc så är det cs go.

på ps4 är det dark souls 3.


   
SvaraCitera

På sommaren blir det mycket Hearthstone och World of Warcraft. Vill ha golden hero och levla alts innan nästa expansion kommer. 


   
SvaraCitera

Csgo (6000 timmar lol), Minecraft (Har en server) & Hearthstone


   
SvaraCitera

Just nu spelar jag bara Forza Horizon 4. Ganska kul att bara ta en sväng med 2färsen. Mycket glad


   
SvaraCitera

Alicia Online är något jag haft nedladdat i perioder och fortfarande spelar då och då, men speciellt under lov och denna speciella sommar med växlande väder och coronaviruset är inget undantag. Det är svårt att beskriva AO eftersom det kan verka väldigt komplicerat innan man spelat ett tag, men för att sammanfatta det går spelet ut på att avla så bra hästar som möjligt att tävla med i race, vilka är Speed och Magic. Det är en enda stor server med spelare från hela världen som man kan prata med och tävla mot eller med. Rekommenderar spelet till de som gillar Anime, grafiken är, om jag får säga det själv, väldigt bra. 

Det här klippet kan vara till er hjälp ifall ni funderar på att prova spelet. 


   
SvaraCitera

Just nu Minecraft för jag spelar med mina gamla klasskamrater på en server men annars så spelar jag en del ATS multiplayer också.  


   
SvaraCitera

Just nu Age of Empires II (definitive edition, förkortning AoE II def edi). Anledningen är för att min externa hårddisk krashade och jag har inte kunnat ta mig in till stan och få den reparerad. Sen så beror det på vad jag känner för, ibland köper jag ett nytt spel som jag kan känna mig helt såld på under ett tag.


   
SvaraCitera

Apex Legends. Diamond achievedCoolSka se om jag orkar sikta på master redan denna säsong eller om de blir nästa.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ic3
 Ic3

Det jag kör mest nu är csgo men of all-time på steam så är det GTA 5


   
SvaraCitera