Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel


Funplanet är också en härlig spelsida. Tröttnar man aldrig på Rodnar


   
SvaraCitera
Lillen

Lyssna inte på andra, vilket spel vill du köpa? Kolla lite på alla spelen och köp det som du tycker värka roligast 


   
SvaraCitera

Minimario188 :
Vem rösta på vip på Minecraft

Din Mamma. 😉 (skojar). 🙂


   
SvaraCitera

Är lite för dåligt i de flesta av spelen så har svårt att rekommendera något.
Men välj det spel du uppskattar mest! Mycket glad


   
SvaraCitera

Eftersom du ska få en dator rekommenderar jag World of Warcraft, tänker du fortfarande spela på konsol är nog Red dead Redemption 2 årets bästa spel. 

Spelar själv just nu Assassin's Creed Odyssey och det är riktigt roligt. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Black Ops 4 för att det är bara att "hoppa in" i spelet, dessutom är det lätt för nybörjare till FPS spel.

Är inte direct ny på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Eftersom du ska få en dator rekommenderar jag World of Warcraft, tänker du fortfarande spela på konsol är nog Red dead Redemption 2 årets bästa spel. 

Tänker spela på båda så om jag suger på ett spel med tangentbord så tar jag kontroll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
Lyssna inte på andra, vilket spel vill du köpa? Kolla lite på alla spelen och köp det som du tycker värka roligast 

Kommer förmodligen ha köpa alla dom spelen om ett år, undrar bara vilket jag ska köpa först ☺️


   
SvaraCitera

forza horizion ENKELT BÄSTA!!  har köpt det och nu fastnat direkt efter skolan med det


   
SvaraCitera

Minimario188 : Tänker spela på båda så om jag suger på ett spel med tangentbord så tar jag kontroll.

Jag spelade konsol fram till och med 2015 - tangentbord lär man sig med tiden. World of warcraft är dock väldigt enkelt att spela med tangentbord, finns ju en hel del spel man kan spela på dator med kontroll om man är sugen på det. Glad


   
SvaraCitera
Smilen

Jag skulle vilja köra Black Ops 4.


   
SvaraCitera

Röstade red dead även om jag föredrar det på konsol. Annars WoW, det var inte igår man spelade..


   
SvaraCitera

Jag visste inte att V-Bucks, V.I.P. Access på en server, och R$ var spel...


   
SvaraCitera
Cobrak

Önskar att jag kunde rekommendera World of Warcraft, men vettefan vad Blizzard håller på med.


   
SvaraCitera

Dying light (har dock bara kört 1an men finns en 2a också)


   
SvaraCitera