Aviseringar
Rensa alla

Vilket spel


Ämnesstartare

Ska få en dator i jul och undrar vilka spel jag borde köpa, om ni har egna förslag så skriv hända nedan. Om ni vill spela, skicka då.


   
Citera
Ämnesetiketter

forza horizon 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem rösta på vip på Minecraft


   
SvaraCitera

RDR2 finns inte ens till PC så blir väl svårt att spela det där Glad

Vilket spel du borde köpa beror helt på vad du gillar för spel. Bara för att jag älskar spel X behöver det inte betyda att du gör det.


   
SvaraCitera

Bad Rats


   
SvaraCitera

Theme park world, worms mayhem, frogger, Diablo, age of empires, Cleopatra, nått flygplan spel. (star wars) 

har varvat frogger men inte de svåraste nivåerna då de gick att hoppa över Mycket glad


   
SvaraCitera

Undertale


   
SvaraCitera

Battlefield 5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
RDR2 finns inte ens till PC så blir väl svårt att spela det där Glad

Jag har ett xbox one också så det kommer jag koppla in på skärmen så jag kan spela både kontroll och tangentbord och mus. Så det är inget problem för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: frogger

har varvat frogger men inte de svåraste nivåerna då de gick att hoppa över Mycket glad

Undrar, vad är frogger för något, har faktiskt aldrig hört talas om spelet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav
Vilket spel du borde köpa beror helt på vad du gillar för spel. Bara för att jag älskar spel X behöver det inte betyda att du gör det.

Sant men jag har aldrig haft något annat spel än vad min pappa har köpt (om han köper ett spel på xbox så kan jag spela det på mitt xbox) så tänkte köpa några spel som jag har hört om men inte spelat innan! 


   
SvaraCitera

Dark Souls 3 och Devil May Cry 3 & 4


   
SvaraCitera

Black Ops 4 för att det är bara att "hoppa in" i spelet, dessutom är det lätt för nybörjare till FPS spel.


   
SvaraCitera

Minimario188 : xbox

Då tycker jag att du ska köra RDR2.
Årets bästa spel utan tvekan!


   
SvaraCitera

Minimario188 :

Undrar, vad är frogger för något, har faktiskt aldrig hört talas om spelet? 

Det är supergammalt, jag vet inga som känner till det i min ålder utan äldre. Syrran hade hittat det av en slump i ett spelhus nånstans ute i världen (jorden runt resa) och gissa vad avundsjuk jag var. Det finns online men då MÅSTE man klara alla nivåerna på några försök men köper man spelet så är de lika roligt att spela det själv, dock är det som Uno. Ilskan när man spelar med någon annan är den bästa känslan och bråka om tangentbordet. Mycket glad
Man är en groda som ska hitta sina ungar i surrealistiska miljöer, gräsklippare som äter upp dig tillexempel! Shockerad 


   
SvaraCitera