Aviseringar
Rensa alla

Vilket språk pluggar/pluggade du?


Ämnesstartare

Lästa extraengelska på högstadiet (som jag knappt behövde, det var min idiotiska lärare som tvingade mig att välja det, trots att min engelska var en av de bästa i klassen.. idioter -.-).

Sen i gymnasiet läste jag franska steg 1. Lärde mig ungefär lika mycket franska på ett år som mina kompisar lärt sig under hela högstadietiden.. Haha.


   
SvaraCitera

Deutsch. När jag var liten var jag rätt haj på arabiska också.


   
SvaraCitera

New York City:

Spanska / Espanol (Du röstade på detta alternativ)

läser dock tyska nu.

New York City:

I USA kan man lara sig Spanska, Franska, Italienska, Tyska o Kinesiska. Vissa skolor aven Latin och Arabiska.

min skola erbjuder spanska, franska, tyska, italienska och arabiska. en annan skola som har sam-språk erbjuder även mandarin, så det finns i kära sverige också[y]


   
SvaraCitera

New York City:

Franska / Francais (Du röstade på detta alternativ)

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

I USA kan man lara sig Spanska, Franska, Italienska, Tyska o Kinesiska. Vissa skolor aven Latin och Arabiska.

Det kan min skola också? Bra alternativ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

I USA kan man lara sig Spanska, Franska, Italienska, Tyska o Kinesiska. Vissa skolor aven Latin och Arabiska.

I Sverige med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget.


   
SvaraCitera

Tyska[n]


   
SvaraCitera

franska, jag vet att många tycker det är så vakcert. men jag tycker det är ganska fult


   
SvaraCitera

New York City:

Tyska / Deutch (Du röstade på detta alternativ)

New York City:

Extra Engelska / English

Jag slutade läsa tyska pga jag inte orkade men extra engelskan var för lätt. Jag var typ 4 veckor före resten av klassen(det var typ såna där som hade problem med engelska.. och liten grupp..) i det man skulle göra enligt planeringen, var väldigt tråkigt. Läraren visste inte vad hon skulle göra med mig heller. Fick väldigt bra 'omdöme' av henne fastän jag var skitslö på vanliga engelskan, så lärarna(hade en annan lärare på den vanliga engelskan) blev lite förvirrade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Tyska / Deutch (Du röstade på detta alternativ)

[cute][love]


   
SvaraCitera

New York City:

Franska / Francais (Du röstade på detta alternativ)

Men det är inget som jag fortsatte med i gymnasiet, men sedan i tvåan ska jag nog läsa lite latin, kan nog bli intressant.


   
SvaraCitera

New York City:

Franska / Francais (Du röstade på detta alternativ)

Un sac-a-dos
typ..


   
SvaraCitera

New York City:

Extra Engelska / English (Du röstade på detta alternativ

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Spanska / Espanol (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera