Aviseringar
Rensa alla

Vilket TV program skulle du helst vilja vara med i?


halv åtta hos mig Rodnar 


   
SvaraCitera

Haha,  farmen - lätt! 


   
SvaraCitera

Yoliah: Halv åtta hos mig

tror jag iaf.
vore på något vis spännande att prova på oh pga stor psykisk utmaning och test i att "läsa" folk. samtidigt vet jag att jag inte skulle passa in där över huvudtaget. är för manhaftig och /care för det. 


   
SvaraCitera

hade också varit kul med typ sveriges mästerkock, men är rädd för att det skulle döda min matglädje helt om jag ej blev uttagen och fick höra massa skit om min mat från väl ansedda kockar


   
SvaraCitera

Knekten:

Bara för att jag vet att jag hade vunnit. Där hänger allt på tittarna. Hade aldrig kunnat röstas ut. 100% jag hade vunnit.
   

hur kan du vara så säker på det? + vrf söker du inte då?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hur kan du vara så säker på det? + vrf söker du inte då?

Eftersom jag vet hur jag är. Finns ingen chans att någon hade velat rösta ut mig. Vill inte förstöra mitt liv, min karriär. 


   
SvaraCitera

anikrundan då? hallå diskriminering Gråter 


   
SvaraCitera

Yoliah: Mästarnas mästare

av d där


   
SvaraCitera
Draug

Inget helst, är ju ganska kul o se när de käkar tupphuvuden osv. i historieätarna men skulle inte vilja göra det själv :S


   
SvaraCitera
Yoliah
Ämnesstartare

shatter:
anikrundan då? hallå diskriminering Gråter 

Haha 😛


   
SvaraCitera

Knekten:

Eftersom jag vet hur jag är.

vrf skulle de inte rösta ut dig


   
SvaraCitera

alia shawkat.gif


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

isola:

vrf skulle de inte rösta ut dig

Mindfuckar alla. Alla kommer älska mig. Tittarna och deltagarna. Enda chansen att jag inte skulle vinna är ifall det finns en lika skön snubbe som jag där inne. Men det känns otroligt..


   
SvaraCitera

Knekten:

Mindfuckar alla. Alla kommer älska mig. Tittarna och deltagarna. Enda chansen att jag inte skulle vinna är ifall det finns en lika skön snubbe som jag där inne. Men det känns otroligt..

har du inte tittat lite väl långt ned i spegelbilden nu? 😉
men vill ha ett smakprov på detta när jag minst anar det


   
SvaraCitera