Aviseringar
Rensa alla

Vilket underbart snötäcke det ligger därute


Ämnesstartare

Angelize:

Är alla fönster stängda? Har du strumpor eller tofflor på dig?

Ja.

Angelize:

Mjuka, varma tofflor hjälper REJÄLT inomhus. Har på mig ett par mjuka rosa gosiga!!! Är man varm om fötterna och händerna så brukar man inte frysa så mycket!

Ja, de är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mm kall jävla nederbörd som saboterar infrastrukturen och döljer isfläckarna jipppie! [tired]

Du är en trasig människa... en väldigt trasig människa. Kan man inte se positiviteter i vardagen så är man förlorad... Jag trodde man kunde rädda dig, men kanske inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du är en trasig människa... en väldigt trasig människa. Kan man inte se positiviteter i vardagen så är man förlorad... Jag trodde man kunde rädda dig, men kanske inte.

Nu blev jag glad på nåt plan iaf. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ikväll blire debut för denna vinter! UT ME PULKAN! (o snowracern). Jag o 2 polare mot stans värsta backe. Vem kommer att överleva. TAAN TAAN TAAAAAAAN[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nu blev jag glad på nåt plan iaf. [bigsmile]

Det var min plan. [cool] Telepati hette det ja, sände varma tankar till dig. På det sättet uppstod din gladhetskänsla. Tro, vännen, TRO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det var min plan. [cool]

Fast kan man se positiviteter i vardagen med din frekvens så är man fan blind. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fast kan man se positiviteter i vardagen med din frekvens så är man fan blind. [shake]

Med min frekvens? Vad menar du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Med min frekvens? Vad menar du med det?

På din nivå, lika mycket som du, det är fucking mörkt där ute, folk förlorar jobben, folk hänger sig, folk skiljer sig, folk blir knullade i röven av regeringen. God jul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja fint, mycket fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det räcker med snö nu[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

På din nivå, lika mycket som du, det är fucking mörkt där ute, folk förlorar jobben, folk hänger sig, folk skiljer sig, folk blir knullade i röven av regeringen. God jul!

Det är klart att jag är medveten om att världen är ingenting annat än fucked up men grejen är den att man har ett val. Man kan välja att grubbla dag in och dag ut på alla hemska saker som finns här i världen och må dåligt över det och gå miste om det fina som faktiskt finns lite här och var eller så kan man fokusera på det som är bra, göra någonting åt saken och må bra istället. Vad väljer jag? Alternativ nummer två väljer jag idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God damn hippie. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

God damn hippie. [zzz]

Men gud kan alla sluta tro att jag är hippie!!! Hallåååå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera