Aviseringar
Rensa alla

Vilket vapen gör mest skada?


Smilen
Ämnesstartare

Förutom atombomber, vad skadar mest?


   
Citera

Jag antar att kemiska farligheter och bomber gör mest skada? Vet inga specifika.

*Citerar in*

Jötunheimer


   
SvaraCitera

Mina knytnävar!!!


   
SvaraCitera

Vätebomb, vilket iuförsig är en slags atombomb. 


   
SvaraCitera

Det beror väl lite på vilka "skador" du menar? På människan, på fysiska ting typ byggnader eller på miljön?


   
SvaraCitera

Hat +_+


   
SvaraCitera

Grey goo, partikel accelerater som skapar ett svarthål, antimateriabomber, biologiska vapen, fientlig ais och havererad fusionsreaktor. (ord?)

Finns mer sånt.


   
SvaraCitera

Ngt jättefarligt virus som sprids snabbt


   
SvaraCitera

Czernobog's spira är det enda vapen som inte bara kan förstöra kroppen utan även ens själ, det är rätt destruktivt


   
SvaraCitera

Biologiska vapen utan tvekan, eller Neutronbomber och EMPBZM'Pulse! 


   
SvaraCitera
lok501

Som vapen enthusiasts så hoppas jag att jag kan detta!

En atombomb är definitift destruktiv, och antagligen den mest förödande. Näst på skalan skulle jag gissa att det är en vätebomb, dödar allt levande inom en viss radious.
Efter den kommer nog någon form utav payload ifrån rymden, typ sånt man ser I cod ghosts. Detta är ett värkligt konsept men så vitt vi vet så finns inga sånna, den är igäntligen mer destruktiv än en vätebomb ifall man har tillräkligt stor/erodynamisk payload. Nasas xi-1(?) Är en hemlig mini skyttel som man har gissat kan ta en payload upp i rymden iaf.
efter det kommer antagligen något form utav gift/virus.
Sedan en vanlig bomb, en tänk, hög kalibers vapen, lägre kaliber, pistol kaliber, 22,kniv, din näve och sist en airsoft kula. Rätta mig gärna på eventuella fel!  


   
SvaraCitera