Aviseringar
Rensa alla

vill äta aaaaaalllt :S


Ämnesstartare

jag äter och äter och äter kan inte sluta... måste äta specialla sorters mat och godis och saker som jag tänker på. går till ica flera ggr om dagen om jag måste o är där inne jättelänge o väljer vad jag vill äta 

bryr mig inte ens att jag blir tjock o äter onyttiga saker nästan varje dag. uhhhhh

har köpt skitmkt naturgodis nästan varje dag i flera veckor nu o igår köpte jag 2 chokladkakaor och riskakor o nu har jag ätit upp allt! vill fortfarande ha mer o kan inte sluta tänka på choklad hahaha förra månaden spydde ag bara av att titta på en chokladkaka typ. vad är fel på mg???? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

har också så i perioder :((

köpte naturgodis å chips å massa nötter häromdagen å bara åt jättemycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2nswe8w.jpgäter det här nu. det ser äckligt ut men är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
har också så i perioder :((

köpte naturgodis å chips å massa nötter häromdagen å bara åt jättemycket.

hHhah 2 kg naturgodis vore så jävla gott!!!!! har precis ätit upp en chokladkaka nu 🙁
brukar ngt stilla din "hunger" ellr stoppa SUGET???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhh jag är hungrig. ska äta när jag kommer fram till sthlm om 30 min. ^__^ har säkert med hormoner att göra kan inte svars mer detaljerat än  så 

å


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
2nswe8w.jpgäter det här nu. det ser äckligt ut men är gott.

vill också göra så..  bara lägga allt som är gott i en skål o vräka i mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen det där. Ibland är det nästan så man överväger att äta hur mycket som helst och bli astjock för att mat är så jäkla gott. Fattar inte hur vissa inte kan äta typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
2nswe8w.jpgäter det här nu. det ser äckligt ut men är gott.

omg 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:
åhh jag är hungrig. ska äta när jag kommer fram till sthlm om 30 min. ^__^ har säkert med hormoner att göra kan inte svars mer detaljerat än  så å

hahaha hormoren 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
2nswe8w.jpgäter det här nu. det ser äckligt ut men är gott.

OMG.

jag dricker portvin just nu. om vi hade kunnat dela med oss till varandra hade det fan varit perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Känner igen det där. Ibland är det nästan så man överväger att äta hur mycket som helst och bli astjock för att mat är så jäkla gott. Fattar inte hur vissa inte kan äta typ.

JAAAA!!!!!!!! jag har gått upp över 10 kg på mindre än ett år herregud... har så jävlamkt cravings har gått upp ca 4 kg nylign men går oftast ner det igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

hHhah 2 kg naturgodis vore så jävla gott!!!!! har precis ätit upp en chokladkaka nu 🙁
brukar ngt stilla din "hunger" ellr stoppa SUGET???

går som sagt i perioder. när jag väl har sug är typ knark det enda som hjälper Tumme ned
kan laga asmycket mat och äta men ändå ha sötsug.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är hungrig!!!!!!!!!!!!! HAGI =DIHAUGFJ


   
SvaraCitera
Lounge

Hjärtlös: måste äta specialla sorters mat och godis och saker som jag tänker på. går till ica flera ggr om dagen om jag måste o är där inne jättelänge o väljer vad jag vill äta

vad händer annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

går som sagt i perioder. när jag väl har sug är typ knark det enda som hjälper Tumme ned
kan laga asmycket mat och äta men ändå ha sötsug.

då slösar man ju pengar på knark o tänk om det inte hjälper så fnns inga pengar kvar till choklad chips nötter hamburgare mc dnalds Gråter


   
SvaraCitera