Aviseringar
Rensa alla

vill att burg o dazed ska va i chatten


Ämnesstartare

bara vi tre så ska vi prata skratta om allt möjligt. [smile] men så blir det inte för det finns ingen rättvisa [wink]

men aa hej jag sov bort hela fredagen och vaknade nu vid 2 typ

vad ska jag göööraaaa [sad]


   
Citera
kachin

jag då
fu magiskhästcensur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

jag då
fu bögjävelr

du e ju så eldig [sad]

Dold text: aa d betyder bitch!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ok du kan också få va mä


   
SvaraCitera
kachin

im on fajah [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ej upphållit mig i chatten sen den var officellt sanktionerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte gjord får sådana där, snabba skriva korta grejerforum där 1000 andra hinner skriva något innan jag själv ens kommit på någon lämplig referens till NSDAP som jag kan använda för att berätta om tex min arbetsdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattn har klös elr [cool]

haha idag hände det en rolig sak elr två men kan berätta om 1

gick hem från pizerian med en pizza o gick o va fett söt osv liskom [crazy][cute] o då möter jag värstaa fula killen i min ålder som går med någon sunkig liten matladå o mjukisar o så kmr jag där söt me en pizza stackars honom. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag är inte gjord får sådana där, snabba skriva korta grejerforum där 1000 andra hinner skriva något innan jag själv ens kommit på någon lämplig referens till NSDAP som jag kan använda för att berätta om tex min arbetsdag.

man hamnar i frenzy ibland, chatten är det mer tidsenliga sättet att dansa runt lägerelden. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa men vafan ta inte åt er va tror bara att jag dazed o burg skulle ha fest 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

kattn har klös elr haha idag hände det en rolig sak elr två men kan berätta om 1gick hem från pizerian med en pizza o gick o va fett söt osv liskom o då möter jag värstaa fula killen i min ålder som går med någon sunkig liten matladå o mjukisar o så kmr jag där söt me en pizza stackars honom.

Alltså du har snart nått den där statusen där dom döper en pizza, en kebab eller något till ditt namn på det lokala sunkhaket tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

man hamnar i frenzy ibland, chatten är det mer tidsenliga sättet att dansa runt lägerelden.

Jag har ju gjort mig känd som en tidsenlig jävel iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

gick hem från pizerian med en pizza o gick o va fett söt osv liskom o då möter jag värstaa fula killen i min ålder som går med någon sunkig liten matladå o mjukisar o så kmr jag där söt me en pizza stackars honom.

Men var du snäll mot pizzabagaren idag?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Alltså du har snart nått den där statusen där dom döper en pizza, en kebab eller något till ditt namn på det lokala sunkhaket tror jag

idag fick jag "trevlig helg mannen" och ett genuint leende, blev så glad [love]

dazed:

Jag har ju gjort mig känd som en tidsenlig jävel iofs.

du förstår ju internet någolunda och kan starta en dator själv osv.

rekommenderar dock inte att du kikar in på chatten atm, det är weird


   
SvaraCitera