Aviseringar
Rensa alla

vill att han rakar sig.


Ämnesstartare

nu känns det som att jag frågar massor.. [blush]

Såhär är det, jag har inget emot att min pojkvänn inte rakar sig. Det är helt och håller hans tycke och tänke. Men dock vill jag inte att hans köns & armhålehår blir för långt, det äcklar jag mej av. att ha lite är ju helt okej, han behöver ju inte vara renrakad precis men när det blir för långt äcklar jag mej riktigt mycket.

Jag vet att ni kommer säga att jag typ ska prata med honom, och jag antar att det är enda sättet. Men är jag elak/egoistisk om jag ber honom raka sig lite oftare?

Några som har andra tips?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera

Han kan ju bara trimma det?
Att raka bort det helt är inte så jävla kul, men om han trimmar ned det lite blir det nog bra.


   
SvaraCitera

du kan ju alltid säga vad du tycker


   
SvaraCitera

haha, vad kul det hade varit om armhåle- och könshår kunde bli hur långt som helst <3


   
SvaraCitera

raka är döden, blir dryg utväxt och skit. är ett jävla jobb att hålla snyggt. då är vaxning bättre, möjligen i kombination med sax, om man inte vill se ut som en fånig tysk porrskådis.


   
SvaraCitera

Funderat på att prata med honom?


   
SvaraCitera

säg till honom att trimma lite


   
SvaraCitera

Budolicious:

haha, vad kul det hade varit om armhåle- och könshår kunde bli hur långt som helst <3

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

säg till honom att trimma lite

okej, men det kan bli lite pinsamt endå, att liksom be honom göra något som egentligen inte jag bestämmer över..


   
SvaraCitera

Michee:

[tard]

Ja, men tänk dig att ha liksom två dm hår från pungen


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, men tänk dig att ha liksom två dm hår från pungen

Eller en halvmeter hår hängande från armhålorna[chocked]


   
SvaraCitera

thelma09:

okej, men det kan bli lite pinsamt endå, att liksom be honom göra något som egentligen inte jag bestämmer över..

säg att det blir fräschare om han gör det


   
SvaraCitera

Michee:

Eller en halvmeter hår hängande från armhålorna[chocked]

Sjukt bra att vira runt sig på vintern och man glömt halsduken hemma


   
SvaraCitera

Budolicious:

haha, vad kul det hade varit om armhåle- och könshår kunde bli hur långt som helst <3

det kan det[confused]

trådskaparen sluta vara så fixerad vid håret. och sex ö.h.t. prata med din kille istället för på um:S:S:S:S:S


   
SvaraCitera