Aviseringar
Rensa alla

vill att han rakar sig.


llily:

det kan det[confused]

Neje, inte så länge du rör på dig som en vanlig människa.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Sjukt bra att vira runt sig på vintern och man glömt halsduken hemma

[chocked]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Neje, inte så länge du rör på dig som en vanlig människa.

ne såklart, men det går ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

trådskaparen sluta vara så fixerad vid håret. och sex ö.h.t. prata med din kille istället för på um:S:S:S:S:S

du behöver inte svara om du inte har något bättre att skriva.


   
SvaraCitera

llily:

ne såklart, men det går ju[blush]

Mjo, men du lär dö av liggsår innan [smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mjo, men du lär dö av liggsår innan [smile]

då gör jag gärna det för att bevisa att det går, hehe

thelma09:

du behöver inte svara om du inte har något bättre att skriva.

ger dig bara råd, sluta vara så fixerad så går det nog bättre stumpan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thelma09:

Såhär är det, jag har inget emot att min pojkvänn inte rakar sig. Det är helt och håller hans tycke och tänke. Men dock vill jag inte att hans köns & armhålehår blir för långt, det äcklar jag mej av. att ha lite är ju helt okej, han behöver ju inte vara renrakad precis men när det blir

men för fan kom igen!! vad är det med dig, jag förstår han, själv hatar jag också och raka, känns jävligt gay o sådär. osså kliar det som fan efter rakningen. kommer fan ihåg själv när jag rakade kuken för typ några månader sen, kunde varken sova eller ha jeansen på mig eftersom det kliade som helvete!! sedan dess har jag fått avsmak ifrån att raka. Fy fan säger jag bara!!!


   
SvaraCitera
Gifted

thelma09:

Men är jag elak/egoistisk om jag ber honom raka sig lite oftare?

Nej, absolut inte! Jag antar att han vill att du rakar dig, så du kan gott ställa samma krav på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llily:

trådskaparen sluta vara så fixerad vid håret. och sex ö.h.t. prata med din kille istället för på um

Vad vore meningen med att driva ett forum om folk inte fick fråga frågor eller diskutera kring olika ämnen innanför forumets väggar?


   
SvaraCitera

Trimma de, Dra på ett Hebo-rör så äre klart.


   
SvaraCitera

Istället för att säga att det är äckligt, säg bara att du inte gillar det så löser det sig nog [y]


   
SvaraCitera

Ryck lite puttinuttigt i det och fråga lite menande om det inte börjar bli för långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att du är rakad där nere... Säg bara att om inte du rakar skrevet så rakar inte jag mig heller..


   
SvaraCitera

Det är hans kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men, han ska inte förvänta sig att du ska raka dig då..


   
SvaraCitera