Aviseringar
Rensa alla

Vill att min kille ska slå mig!


Ämnesstartare

Hej, jag skulle gärna vela få min kille att slå mig under sexet, men han verkar inte vela det, och visst det förstår jag..
Men det jag undrar är hur jag får honom att göra det och att han ser att jag tycker om det och inte mår dåligt utav det?
Och jag vill absolut inte skada honom för att få honom att göra det!
Utan jag vill få honom att tycka om att göra det på mig..
Någon som vet? seriösa svar tack! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Finns ju hur mycket män som helst som vill slå sin partner byt till en sånn istället för att försöka skapa ännu en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollat förra veckans avsnitt av fråga olle eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Finns ju hur mycket män som helst som vill slå sin partner byt till en sånn istället för att försöka skapa ännu en.

Pfft, inte en chans!

mrman:

Kollat förra veckans avsnitt av fråga olle eller?

Verkar det så eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma1996:

Pfft, inte en chans!

Det enda du kan göra är att tala om för honom vad du tänder på. Vill han inte slå dig av vilket skäl det än är, ja att han älskar dig är ett av dessa så är det bara för dig att acceptera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kompromiss kanske?
Typ låtsas bli våldtagen elr ngt ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma1996:

Verkar det så eller?

Det handlade bland annat om sex med slag som du fantiserar om, kan vara sevärt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken del av det potentiella våldet är det du eftersöker? Tänder du på dominansen som den kan upplevas utstråla, utsattheten, strikt endorfinkicken, en kombination eller någon annan anledning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalla honom för jävla bög. Det kanske triggar igång honom.

På vilket sätt vill du att han ska slå dig btw? Med knytnävar eller bara örfilar?


   
SvaraCitera
orcite

Vad menar du med slå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du ha en dask på sjärten eller en örfil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma1996:

ch visst det förstår jag..
Men det jag undrar är hur jag får honom att göra

Om du verkligen förstod skulle du ju inte vilja försöka få honom att slå dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Finns ju hur mycket män som helst som vill slå sin partner byt till en sånn istället för att försöka skapa ännu en.

detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänker att du tänder på tanken att de som vanligtvis inte tycker om att slåss skall slå dig? På så vis känner du dig lite mer speciell, eller?

Kan vara svårt då han inte verkar gå med på det.. Och att träffa någon som tycker om sånt där skulle väl förstöra hela poängen med det hela. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Typ låtsas bli våldtagen elr ngt ;o

det är ju ännu värre och inbegriper ännu mer våld än ett slag [crazy]

Vill han inte så vill han inte. Respektera det. Även om du tycker om det så känner han sig uppenbarligen inte bekväm med att göra det.


   
SvaraCitera