Aviseringar
Rensa alla

Vill bara döö


Ämnesstartare

Okej ,här kommer det...

Jag ÄLSAKAR min lärare. Och då menar jag inte en fjantig liten romans, jag älskar läraren verkligen! Jag mår så inihelvete dåligt och jag vill bara dö (inte bara därför, jag har mina skäl).
Grejen är att jag har pratat med både skolsystern och bup, men bup tyckte jag mådde tillräckligt bra, så de bara sket i mig trots att de visste att jag skär mig och har självmordstankar. Jag har bestämmt att jag vill göra ett självmordsförsök, men jag vill överleva, jag vill bara att alla ska förstå hur jävla dåligt jag mår, och att jag visst behöver hjälp.
Så, nu undrar jag:
1. *usch nej*
2. Gör en magpumpning ont på något sätt?
3. Vad blir efterföljningarna från bup, soc, osv?

Otroligt tacksam för svar!


   
Citera

BaraJag:

Jag har bestämmt att jag vill göra ett självmordsförsök, men jag vill överleva, jag vill bara att alla ska förstå hur jävla dåligt jag mår, och att jag visst behöver hjälp.

låter vettigt och bra. kör på det


   
SvaraCitera

BaraJag:

3. Vad blir efterföljningarna från bup, soc, osv?

Beror väl på om du lyckas eller inte? [confused]


   
SvaraCitera

BaraJag:

1. Hur många alvedon måste jag ta? Räcker det med ett paket, 400 mg, det är ju 30 st?

idiotiskt då det enda du riskerar är att ta död på dina njurar, och att leva med en dialysmaskin är inte roande på något vis alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Beror väl på om du lyckas eller inte?

Om jag inte dör alltså.. [shake]


   
SvaraCitera

BaraJag:

Jag ÄLSAKAR min lärare. Och då menar jag inte en fjantig liten romans, jag älskar läraren verkligen!

Läs lite psykologi så att du får förståelse till din fåniga lilla romans. Det där är ju skolboksexempel.
Läs på - få förståelse - bearbeta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

idiotiskt då det enda du riskerar är att ta död på dina njurar, och att leva med en dialysmaskin är inte roande på något vis alls.

Även om man blir pumpad?


   
SvaraCitera

Lider med dig! Fast har typ kommit över henne.. [cute]

Ge inte upp! Du får fler chanser i livet, och du kommer träffa mannen i ditt liv! [smile]


   
SvaraCitera

BaraJag:

Om jag inte dör alltså.. [shake]

De bjuder på saft och bullar tror jag


   
SvaraCitera

BaraJag:

*usch nej*

Självmordstips är inget vi accepterar här.

Prata med dina föräldrar så att de förstår att du mår dåligt så de söker den hjälp du behöver och får den. Det är din rättighet att få den hjälpen du behöver. Du ska inte behöva försöka ta ditt liv för att få den hjälpen.
Kräv hjälpen istället.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera