Aviseringar
Rensa alla

Vill bara ha honom till sex, hur säger jag det?


Mandan
Ämnesstartare

Jag har träffat en kille några gånger, ungefär en gång i månaden. Vi hörs bara av just när vi ska ses. Grejen är den jag vill bara ha sex med honom inget annat. Hur ska jag tala om det för honom? Och hur vet jag vad han känner? Jag tror han är ute efter samma sak eftersom vi bara hörs när vi ska ses (typ 1 gång i månaden), dock är jag inte säker. Tänk om han vill ha ett förhållande?? Jag vill ju inte såra honom.. Samtidigt vet jag inte hur jag ska säga det till honom att jag bara vill ha det som vi redan har (hångel, smek & sex). Häromdagen påpekade han att det var länge sen han hörde av mig så frågan är om han är intresserad? Någon som har något tips på hur jag kan göra?

Alltså! Hur talar jag om att jag bara vill ha honom till sex och vid vilket tillfälle är det läge att göra det?

Tror ni han söker förhållande (som inte ag vill ha nu..) eller bara sex precis som mig?


   
Citera

Säg som det är. "Skulle vilja säga att jag inte är ute efter ett förhållande just nu, bara så att vi vet var vi har varandra"


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

Birger:

Birger

Vid vilket läge är det rätt att säga det då? Kan man säga det precis innan han går? Känns lite som om man förstör stämningen om man säger det innan. Och vad tror du, verkar han vara ute efter samma sak eller det finns en chans att han är intresserad även om vi hörs av så pass sällan?


   
SvaraCitera

Vart....kommer....du....ifrån? Du låter precis som min drömtjej!


   
SvaraCitera

"Jag vill bara ligga med dig, vill du något anant tuff shit"
hur svårt kan det vara.

Mandan:

Kan man säga det precis innan han går?

klart det går, men du kan räkna med betydligt bättre respons om du säger det så tidigt som möjligt.


   
SvaraCitera

Mandan:

Vid vilket läge är det rätt att säga det då? Kan man säga det precis innan han går? Känns lite som om man förstör stämningen om man säger det innan. Och vad tror du, verkar han vara ute efter samma sak eller det finns en chans att han är intresserad även om vi hörs av så pass sällan?

Han är självklart ute efter samma sak om han inte hör av sig mer än om ni skall ses. xD Säger väl sig självt?

När du kan säga det..? Säg det när ni har sex,
- du.. hur känner du för mig?
- hmm.. jag känner typ såhär: blablabla

Sen nu är det två versioner: Säger han att han vill ha förhållande =
- okej, men jag känner mig inte redo för det riktigt än.. men du vill väl fortsätta träffa mig ändå?;)

Eller om han inte vill ha förhållande så.. problem solved! Är ju bara säga "Okej vad bra, känner samma jag med.."


   
SvaraCitera

Mandan:

Alltså! Hur talar jag om att jag bara vill ha honom till sex och vid vilket tillfälle är det läge att göra det?

Jag tycker att du ska förklara det för honom. Det är bättre att du är ärlig och inte riskerar att såra honom om det skulle visa sig att han egentligen vill ha ett förhållande med dig. Du kan säga något i stil med det som Birger här ovanför föreslog, sedan får du helt enkelt se hur han reagerar. Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

kebu12:

kebu12

Finns nog många tjejer som mig. Vill inte ta första bästa. Övning ger färdighet!


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

OF 5:

klart det går, men du kan räkna med betydligt bättre respons om du säger det så tidigt som möjligt.

Så du tycker jag ska säga det direkt vid hej pussen? Vi har setts kanske fem ggr så vet inte. Har ju börjat fundera en del på vad han vill. Känns så himla svårt att säga det. :/


   
SvaraCitera

Jag tror inte han vill mer med dig om han inte hör av sig oftare än så.
Men känner du dig osäker så säg bara till honom hur det ligger till, att du är inte ute efter ett förhållande och vill bara ha kul. Han tar nog inte illa upp. Och skulle han bli sårad så är det bättre att han blir det nu och inte om flera månader.


   
SvaraCitera

Mandan:

Finns nog många tjejer som mig. Vill inte ta första bästa. Övning ger färdighet!

Okej, schysst!

Alla brudar som bara vill knulla, skicka pm till mig!


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

messi12:

messi12

Kanske säger sig självt, har tänkt tanken att han borde bara vara ute efter sex. Men sen var det någon som sa att han kanske var osäker på vad jag kände och inte vågade säga vad han kände då.

Sabbar jag inte stämningen om jag säger det mitt i sexet? :O Vi pratar typ inte alls när vi har sex eller smeks, vi bara hånglar & gör det vi gör typ..

Tjejen_med_hjärtat:

Tjejen_med_hjärtat

Vid vilket tillfälle tycker du jag ska förklara det för honom? Känns som om det är bättre att säga det när vi ses än via mess, men när är det läge att säga det? :/


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

messi12:

messi12

Kanske säger sig självt, har tänkt tanken att han borde bara vara ute efter sex. Men sen var det någon som sa att han kanske var osäker på vad jag kände och inte vågade säga vad han kände då.

Sabbar jag inte stämningen om jag säger det mitt i sexet? :O Vi pratar typ inte alls när vi har sex eller smeks, vi bara hånglar & gör det vi gör typ..

Tjejen_med_hjärtat:

Tjejen_med_hjärtat

Vid vilket tillfälle tycker du jag ska förklara det för honom? Känns som om det är bättre att säga det när vi ses än via mess, men när är det läge att säga det? :/


   
SvaraCitera

Du är en egoistisk jävel måste jag säga.
Not cool. [n]


   
SvaraCitera

simommrt1:

Du är en egoistisk jävel måste jag säga.
Not cool. [n]

Men herregud. Är du ironisk? Hon är ju inte alls egoistisk. Hon vill ju inte såra honom och därför frågar oss om råd. Och om han nu också bara vill ha sex så är det ju perfekt för dem båda.


   
SvaraCitera