Aviseringar
Rensa alla

Vill bara tala om för er att


Ämnesstartare

Jag tycker jättemycket om er! Känner att vi på UM har en särskild gemenskap. Även om jag knappt träffat många av er och trots att vi inte egentligen står varandra supernära så tycker jag det är så fint hur vi alla samlas här och delar med oss av våra tankar och känslor, stöttar varandra och hjälper varandra. 

Det känns som att vi alltid finns här för varandra, när "verkligheten" sviker. Det är fint. Tycker om er och är glad att ni finns. Ni är jätteuppskattade i mitt liv. Ville ba säga det.

Puss och kram.


   
Citera
Ämnesstartare

puss, sonia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dig med, var du som fixade stämningen på tantoträffen Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: var du som fixade stämningen på tantoträffen

Hjärta tack! men nä det var nog du. du tog ju med chips och cola liksom!! svårslaget! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Hjärta tack! men nä det var nog du. du tog ju med chips och cola liksom!! svårslaget! 😀 

Tack vare dig fick jag pussa fingerprints Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Tack vare dig fick jag pussa fingerprints Rodnar

hehe ja det är iofs sant. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
Jag tycker jättemycket om er! Känner att vi på UM har en särskild gemenskap. Även om jag knappt träffat många av er och trots att vi inte egentligen står varandra supernära så tycker jag det är så fint hur vi alla samlas här och delar med oss av våra tankar och känslor, stöttar varandra och hjälper varandra. 

Det känns som att vi alltid finns här för varandra, när "verkligheten" sviker. Det är fint. Tycker om er och är glad att ni finns. Ni är jätteuppskattade i mitt liv. Ville ba säga det.

Puss och kram.

känner likadant, um är verkligen något speciellt Hjärta vet inte hur många ggr jag har mått dåligt, men sen efter en stund på um så känns allt helt plötsligt så himla mkt bättre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

känner likadant, um är verkligen något speciellt Hjärta vet inte hur många ggr jag har mått dåligt, men sen efter en stund på um så känns allt helt plötsligt så himla mkt bättre 

Ja men eller hur! Fint att du delar den upplevelsen 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Ja men eller hur! Fint att du delar den upplevelsen 🙂 

har för mig att jag skapade en tråd som denna för nåt åren sen, men den är spårlöst försvunnen....  iaf så älskar jag er allihop och jag känner att de allra flest här verkligen bryr sig om varandra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev rädd att detta var ditt avskedsbrev först, att du skulle lämna oss för alltid. Ledsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Blev rädd att detta var ditt avskedsbrev först, att du skulle lämna oss för alltid. Ledsen 

men gu nej! hahaha! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte jag. jag är inte värd något för jag gör fel med mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag hade varit normal hade andra kunnat tycka om mig. men jag klarar inte av det. är för svag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram Hjärta

ennie: om jag hade varit normal hade andra kunnat tycka om mig. men jag klarar inte av det. är för svag.

tkr om dig ändå!!! faktiskt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
kram Hjärta
tkr om dig ändå!!! faktiskt!!

konstigt för jag har alltid fått höra att ingen kan göra det


   
SvaraCitera