Aviseringar
Rensa alla

Vill bli av med oskulden men


kontakta mig, vie samma ålder Blink


   
SvaraCitera

Varför vill du ens tappa den? Jag tycker du kan vänta tills du hittar den rätte först. Jag var 13 när jag sa samma sak som du, och ångrar idag att jag inte väntade först. Kan lätt bli att det inte blev som man tänkt sig vilket kommer påverka dig i framtiden.

Men annars så om du nu verkligen vill det så finns det bara en utväg, gå på fest. På alla fester finns det kåta grabbar som vill avsluta kvällen med lite knull. Går du inte på fest så får du väl gå på dejt med nån på Tinder, meeen rekommenderar det fan inte


   
SvaraCitera

Dodooo:
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga och hur ni ska kunna hjälpa hahah. Men jag är en tjej, 15 år i april  och vill bah bli av med oskulden men ärligt talat finns det ingen som jag tror vill?
eller jag vet ju inte det såklart men.. jag vet inte rikigt villka steg jag ska ta för att hitta någon som jag skulle Kunna förlora oskulden till. 
Har ni några tips på hur jag ska göra? Det är inte så att jag lägger mycket vikt i vem det är.

Är du fortfarande oskuld? För är också oskuld så vi kan bli av med den tillsammans haha 


   
SvaraCitera

Dodooo:
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga och hur ni ska kunna hjälpa hahah. Men jag är en tjej, 15 år i april  och vill bah bli av med oskulden men ärligt talat finns det ingen som jag tror vill?
eller jag vet ju inte det såklart men.. jag vet inte rikigt villka steg jag ska ta för att hitta någon som jag skulle Kunna förlora oskulden till. 
Har ni några tips på hur jag ska göra? Det är inte så att jag lägger mycket vikt i vem det är.

Varför stressa med att förlora oskulden? Det blir ju aldrig bra när man ska förlora oskulden bara för att.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Varför stressa med att förlora oskulden? Det blir ju aldrig bra när man ska förlora oskulden bara för att.

Fan vad smart jag är. Jag har ju redan svarat på denna tråd förra året haha.


   
SvaraCitera
Adaamm

Dodooo:
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga och hur ni ska kunna hjälpa hahah. Men jag är en tjej, 15 år i april  och vill bah bli av med oskulden men ärligt talat finns det ingen som jag tror vill?
eller jag vet ju inte det såklart men.. jag vet inte rikigt villka steg jag ska ta för att hitta någon som jag skulle Kunna förlora oskulden till. 
Har ni några tips på hur jag ska göra? Det är inte så att jag lägger mycket vikt i vem det är.


   
SvaraCitera
Adaamm

Adaamm:

Jag kommer hjälpa dig om du vill 


   
SvaraCitera