Aviseringar
Rensa alla

Vill bli av med oskulden.


Ämnesstartare

Hejsan hoppsan!

Jag är en kille på 17 år och det känns som om det börjar bli dax att bli av med oskulden.

Jag har dock ett problem, jag vet inte hur jag skall ta kontackt med tjejer eller nått! Det enda stället jag ungås med tjejer är i skolan om ens det! [bigsmile]

Hur skall jag göra? Kommer det vara som i filmer där man bara sprigenr på någon?

Frågorna är många, svaren är få!

Hjälp!


   
Citera

Ankan3:

Kommer det vara som i filmer där man bara sprigenr på någon?

Nej.


   
SvaraCitera

haka inte upp dig på den där skiten


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haka inte upp dig på den där skiten


   
SvaraCitera

Varför så bråttom? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup med dom.

Tjejerna blir ju lätta om dom är fulla.
Du blir dessutom inte så kräsen med nåra bärs i dig [bigcheers]


   
SvaraCitera

sluta försök lyckas med saker som är omöjliga så kommer du må bättre


   
SvaraCitera

OF 5:

sluta försök lyckas med saker som är omöjliga så kommer du må bättre

du får mig att känna mig som världens mest positiva människa ibland[bigsmile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du får mig att känna mig som världens mest positiva människa ibland

bra att jag glädjer någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Sup med dom.

Tjejerna blir ju lätta om dom är fulla.
Du blir dessutom inte så kräsen med nåra bärs i dig

Det blir väll inte samma sak? Visst man får ligga men det blir ju inte så kul liksom. Tänk bara när man vaknar och hon kommer på att hon inte alls ville [sad] Jag vill ju att tjejen skall vara medvetande och gilla mig. Annars kan man ju gå till kyrkogården och knulla lik, det blir samma sak.

Hur och var möter man tjejer?

Jag går till skolan, åker buss, och tränar lite men jag träffar aldrig någon tjej i min ålder som man liksom pratar med.

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.


   
SvaraCitera

Ankan3:

Jag går till skolan, åker buss, och tränar lite men jag träffar aldrig någon tjej i min ålder som man liksom pratar med.

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

När du är 18 = Gå till krogen, snacka med en tjej. Sedan, pang på!


   
SvaraCitera

Ankan3:

känns som om det börjar bli dax att bli av med oskulden.

Suck på människor som tänker sådär. Jag själv önskar att jag hade väntat tills jag hittat någon jag kunde tänka mig att dela livet med. Herregud, varför har du så bråttom?


   
SvaraCitera

Ankan3:

er man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

Wtf? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonyyym:

Herregud, varför har du så bråttom?

Alla jag känner har gjort det, så jag är nyfiken på hur det känns! jag känner mig redo för att ta steget.

Sedan är jag sugen på att träffa en tjej, är så trött på att vara ensam! Ha någon att dela allt med. Så det är inte bara sex jag är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ankan3:

Det blir väll inte samma sak? Visst man får ligga men det blir ju inte så kul liksom.

Nej men det berodde mer på HUR desperat du är.
Jag skulle heller inte tycka detta var så kul. Hela poängen för mig är att ligga med en tjej som verkligen vill ha en.

Ankan3:

Hur och var möter man tjejer?

Över allt.

Ankan3:

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man?

Ankan3:

Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

Och det är bättre än att supa ner dom hur?


   
SvaraCitera