Aviseringar
Rensa alla

Vill bli av med oskulden.


Ämnesstartare

FreeWay89:

Ankan3: Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man?

Nehe nu kunde jag inte ända videon då denna är fel.
Denna skulle det vart:


   
SvaraCitera

Ankan3:

Jag vill ju att tjejen skall vara medvetande och gilla mig.

såna tankar går över

Ankan3:

Hur och var möter man tjejer?

jag ser tjejer överallt, vare sig jag vill eller inte. vilken planet bor du på?

Anonyyym:

Jag själv önskar att jag hade väntat tills jag hittat någon jag kunde tänka mig att dela livet med.

prude alert [tired]

Ankan3:

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

[tard]


   
SvaraCitera

KÖp horor... OMG.... jag ska till Danmark snart med polare o gå på strippklubb o knulla mogna tjejer 🙂 Du kan hennnkkkaaa, skicka PM.


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

KÖp horor... OMG.... jag ska till Danmark snart med polare o gå på strippklubb o knulla mogna tjejer 🙂 Du kan hennnkkkaaa, skicka PM.

[love]


   
SvaraCitera

Ankan3:

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

KÖp horor... OMG.... jag ska till Danmark snart med polare o gå på strippklubb o knulla mogna tjejer 🙂 Du kan hennnkkkaaa, skicka PM.

Det är ju synn att få könsjukdomar redan innan man börjat knulla...... [n]


   
SvaraCitera

Ankan3:

Det är ju synn att få könsjukdomar redan innan man börjat knulla......

Lugnt, finns fina ställen där 😉 Dessutom ere kondom som gäller om man ska in i dom.

Annras rekommenderar jag dig att gå på 16+ disco - mkt kåta brudar, en hel del guldkorn och det är typ dansa lite med nån chick du får ögonkontakt med, ta lite på henne, hångla, o smek mer och efter en 15 min börjar du pulla henne på dansgolvet, sen drar du henne åt sidan och om det finns allmän toa låter du henne suga av dig där. Ta hennes nummer om hon itne vill hänga med dig hem....

Nackelden är att det är mkt fjortisar på såna ställen, alltså 14-åringar osv och en hel del som man fan undrar om de ens är över 10. Som tur är är de de snygga som ofta är kåta.


   
SvaraCitera

Ankan3:

det börjar bli dax att bli av med oskulden.

lol [zzz]


   
SvaraCitera

lishaa:

[love]

Älskar dig också [love]


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

Älskar dig också

älskarej mer[love]


   
SvaraCitera

gå med i en sektmiljö typ suf & säg att du är bög.

mvh realisteN


   
SvaraCitera

lishaa:

älskarej mer

I know[zzz]


   
SvaraCitera

kefka:

gå med i en sektmiljö typ suf & säg att du är bög.

mvh realisteN

HAHA


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

I know

[cool]


   
SvaraCitera

Ankan3:

Ser man en snygg tjej på på bussen, hur gör man? Ibland önskar man att livet var som i GTA, Bara att hugga tag i folk och göra vad man känner för.

Börja inte våldta folk bara


   
SvaraCitera